sikat Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Er i utgangspunktet ikke noe fan av bøker av typen sagaen om isfolket, "kiosk-serier" ol.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2673829 Prøv den! Den er utrolig!
Ella78 m/ A&M Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Tusen Strålende Soler er bra, enig. Drageløperen også... Ellers er mine forslag: Bienes Hemmelige Liv Johan Theorins bøker (krim) Det var det jeg kom på i farten...
MizzaM Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Om du har lest de gode krimbøkene Menn som hater kvinner, Jenta som lekte med ilden og Luftslottet som sprengtes, kan jeg anbefale James Patterson sine krimbøker: Første boka heter 1. offer, tror jeg... Har lagt vekk bøkene grunnet oppussing så husker ikke navnene helt, men de er "liksom" 1,2,3,4,5...og med forskjellig tittel bak hvert tall.. Gode, fengende krimbøker om en kvinnelig etterforsker.
snuske♥2 Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 krim anbefales og akkurat nå er jeg frelst på camilla läckberg! kjempespennende og lettleste bøker!
vinter baby2010 Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 jeg annbefaler karin fossum sine krim bøker på det sterkeste! den boka som ga meg leselyst heter den som elsker noe annet av karin fossum. jeg leste ikke med mindre jeg måtte før jeg fant den boka. umulig å legge fra seg å veldig gripende bok!) les den!
gutt 08, februar11 høygravid!! Skrevet 24. juni 2010 #9 Skrevet 24. juni 2010 holder med snuske<3 2.. läckberg bøkene er fantastiske.. er helt frelst på marian keyes bøker også, spesielt vannmelonen. kvinnehumor på sitt beste, ler så jeg griner. alle jeg kjenner som har lest disse elsker dem:)
L-8 Skrevet 24. juni 2010 #10 Skrevet 24. juni 2010 Veldig glad i Carlos Ruiz Zafons to fantastiske "vindenes skygge" og "englenes spill". Alle Gert Nygårdshaugs bøker der Mino er med, fra Mengele Zoo og fremover. Shantaram er også knall sommerferiebok. Krim skrives godt av Jo Nesbø, og spesielt dersom du har et forhold til Oslo. Skal du ha det MEGET lett og luftig er Marian Keyes som er tidligere nevnt her også brukandes til sommerlektyre. Nevn noen bøker du har likt så er det lettere å foreslå noe som kan passe!
M@msen Skrevet 24. juni 2010 #11 Skrevet 24. juni 2010 Øya har jeg hørt skal være kjempe bra... Tenkte jeg skulle ut å kjøpe meg den idag... 4 venninner som anbefaler den, så får prøve den ut- er sær på bøker...
sikat Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #12 Skrevet 25. juni 2010 Øya har jeg fått anbefalt av mamma også, så skal sette opp den på lista. Gert Nygårdshaug hadde jeg helt glemt av, har lest Mengele zoo, og likte den meget godt. All-time favoritten min er Agnar Mykle, han har skrevet såååå mye fint og bra. Stieg Larsson bøkene har jeg også lest. Takk for mange gode tips, har vel nok til å 'fylle opp' sommern nå
sprellemor Skrevet 25. juni 2010 #13 Skrevet 25. juni 2010 Skriver under på "Vindens skygge" og "Engelens spill". Noe av det beste jeg har lest, og jeg har lest mye :-)
rybko Skrevet 25. juni 2010 #14 Skrevet 25. juni 2010 Senor Peregrino! Krim: Robert Wilsons bøker om Javier Falcon. Og jeg har også lest Vindens skygge,- veldig bra!
Feit no more Skrevet 25. juni 2010 #15 Skrevet 25. juni 2010 Ser vi har samme smak i bøker, L-83! Har aldri lest noe av Carlos Ruiz Zafons, så det tipset skal jeg ta med meg! Takk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå