Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere dørhåndtak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom plutselig til å tenke på at jeg aldri vasker dem. Og det må jo være veldig grisete! Tenk hvor mange ganger vi har tatt på dørhåndtakene inn og ut av soverommet og badet når hånda har vært full av sædceller og kjønnssafter etter at vi har knullet. Å nei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker dem og lysbryterne med jevne mellomrom, kanskje en gang i mnd?

Skrevet

Du åpner da ikke en soversomdør med hånda full av sperm???

Skrevet

Må jo det for å komme fram til badet! Bruker du albuen kanskje?

Skrevet

Et lite tips: Hva med å ha våtservietter og papir på soverommet?

Skrevet

Hehehe :) Vi vasker dem en gang i uka når vi har vaskedag :) Går over med sprit servietter:)

Skrevet

Litt sæd på dørhåndtakene gjør vel ingenting? Noen av oss svelger jo sæd ganske regelmessig, og det går jo bra? Synes du er litt hysterisk jeg. Når vi driver med munnsex, får vi også i oss noe urin av og til. Det er ikke til å unngå. Å bruke savietter synes jeg ingenting om. Ikke noe bra for miljøet.

Skrevet

Ikke særlig ofte, nei... Spriter dem hver gang noen av oss er syke, og det blir vel kanskje mellom 6 og 10 ganger i året... Bør vel innarbeide det i "vaskeritualet", ja... Men, tror ikke jeg ville bekymret meg mest over sædceller ol., bakterier og virus er mye verre! ;)

Skrevet

Jo, hvis jeg må åpne døra så bruker jeg faktisk albuen! Jeg er da ikke gira på å skulle dynge ned håndtaket med sånt. Dessuten har vi alltid håndkle på rommet så vi slipper å grise utover.

OG, vi har sjeldent døra igjen....

Skrevet

Hm ,du sier noe, har vel kanskje aldri vasket dørhåndtak. Nå har vi ikke så veldig mange dører som vanligvis blir lukket opp/igjen, men noen er det jo, badedører og ytterdører i allefall.

Takk for tipset, skal vaske med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...