T#3 Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Et lite ordspill der:) Jeg har de siste dagene hatt så vondt (sviende smerte) rett over symfysen. Ikke konstant, men ofte! Det kan nesten kjennes ut som om babyen liksom ligger og stanger rett i beinet...?! Det er virkelig ubehagelig og jeg må bare stå stille mens det holder på. Har ikke opplevd dette før. Noen som har det slik? Er forresten 41+5 (!) idag.
venter på den lille :) Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 ja jeg tror det er ganske normalt bebisen ligger nok og presser godt på! ;) Jeg har oxo skammerlig (hahaha) vondt i symfysen.. problemer med å gå
Trebarnsmamma2010 Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Jeg har også store smerter ved skambeinet. Jeg føler at babyen har hånden over eller rundt hodet, og ligger å pirker... he he... drit ekkelt og ganske vondt til tider! Uke 38 nå, så heldigvis snart i mål
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Hatt det i noen uker allerede (36+2) Er hodet til bebien som stanger i noen nerver der. Hyler til noen ganger. Han gjør dette mot meg flere ganger til dagen. Skikkelig ekkelt.
Amsi Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 jepp, dette er kjent for meg også. er i uke 39 og har hatt disse smertene i ca 2 uker nå. Endelig snart over...........................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå