mammamus Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Han ønsker seg ikke noe spesielt....er det mulig????? Ut å reise skal vi i september, er helt tom for ideer. Lyst til å gi ham noe litt festligere enn klær til en slik dag. Alle forslag mottas med takk:)
Fire småtroll Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Jeg av fallskjermhopp (tandem) i 40-års gave til mannen min. Det synes han var gøy ihvertfall, eller han har ikke hoppet enda da, skal gjøre det i ferien.. Synes det er litt morsomt å gi opplevelser til sånne runde dager jeg da, umulig å glemme 30-års gaven om han får f.eks dykkerkurs
blomstre Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Vi har gått over til å gi hverandre noe vi kan gjøre sammen og benytter anledningen til å pleie hverandre og forholdet :-) Varierer veldig hva det blir etter hva vi har annledning til, så det har vært alt fra en langhelg i London til bare en tur ut å spise. Gavekort på kinoen var koselig å få, så kunne vi benytte det et helt år. 2 biletter til en konsert eller annet man liker er også kjekt. Du kan jo prøve å tenke på om det er noe han har snakket om at han kunne tenke seg å gjøre/få med seg også overaske med at du har ordet for å få til det (barnevakt, biletter, osv).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå