Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Du er ute å jogger/går tur en sen kveld. Du er på en litt øde sidevei og lenger fremme ser du et gjeng gutter komme gående mot deg. Volumet er høyt og du hører de ler og tuller. Du hører de er fra et annet land enn Norge. snur du? jogger du videre?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Jeg snur og spurter hjem! Greit å være på den sikre siden
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Hadde gått videre, de kunne jo prøvd å gjort meg noe så skulle de fått så ørene flagra! Hehe
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Jeg er mørkredd så dette måtte vært om jeg skulle fra A til B ellers hadde jeg ikke gått ute sent om kvelden alene. Hvis vi sier at jeg kommer fra busstoppet og skal hjem så er det langs øde sideveier og noe som skjer innimellom sent om kvelden. Hadde jeg sett en gjeng med gutter hadde jeg gått videre, men raskere. Hvilket land guttene måtte være fra har ingen betydning. Jeg ville dessuten vært mindre redd enn om jeg så en voksen mann som alene stod å hang og skulte lenger fremme og som jeg måtte passere. Guttene lo jo og spøkte noe jeg ville oppfattet som relativt trygt
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Jeg ville nok skutt på dem med min elektrosjokkpistol for sikkerhets skyld, og kanskje kastet en tåregassgranat også.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 Hvorfor tror du jeg alltid har med pepperspray? Hadde sprayet dem fulle og slått dem med skoene mine, nå de lå nede og gned seg i øynene, så hadde jeg sparket dem så hardt i ballene en etter en at de hvinte høyt som gamle tanter som akkurat har sett en mus eller mistet alle kamferdropsene utover hele gulvet.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 Jeg ville voldtatt dem og gått rolig videre som om ingenting hadde skjedd. Vel hjemme ville jeg tatt en lang dusj for å skjule alle spor.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #8 Skrevet 23. juni 2010 Jogger videre, tror ikke de vil ha meg uansett ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #10 Skrevet 23. juni 2010 Jeg ville tatt av meg alle klærne før jeg kom helt fram til dem, så ikke klærne skulle bli revet i filler. Hvis de bare hadde latt meg passere uten å gjøre noe, ville jeg sagt: "Men skal dere ikke voldta meg?"
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #11 Skrevet 23. juni 2010 Jogger videre. Hadde de kranglet derimot hadde jeg vært mer skeptisk, men det hadde jeg vært uansett om det var en gjeng nordmenn som kranglet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå