Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så spennende å lese dette innlegget.. Eneste jeg tenkte på i starten var, jeg håper det klaffet og jeg håper hun har et svar til oss lengre ned i innlegget. :)

Gratulerer så mye og håper alt går stålende.. :) <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk Julia og Glue stick! God sommer!

Skrevet

Iiiikk.. GRATULERER så mye med en positiv test og en liten hemmelighet i magen:D Håper du kan nyte tiden fremover og ikke bekymre seg så mye.

Man angrer så fælt etterpå;) Har ikke tid til bekymringer nå:)

Masse lykke til :D

Skrevet

ps:) Jeg er gjerne her om du vil prate eller om du er bekymret(selv om vi kanskje ikke "kjenner" hverandre så mye men som en som akkurat har vært igjennom di samme følelsene og bekymringene som deg:) )

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test!! Fikk selv positiv test forrige uke, etter å ha vært prøvere i nesten to år, så jeg føler jeg er litt der du er... La oss følges de neste åtte månedene!! (Jeg har termin omtrent 25. februar...)

LYKKE TIL!!

Skrevet

Kjære Grublende: Tusen takk for gode ord, det var raust av deg! Kjenner igjen nicket ditt, hvor i verden er du nå: er dere prøvere eller er du inne på trimester sidene?

Ella78: Gratulerer så mye! Så koselig! Det er store sjanser for at jeg får februar barn hvis alt går bra pga keisersnitt. Hvor finner jeg deg? Er du inne på 1 trim eller gravide slitere? Lykke til du også, ser frem til å følge deg!

Klem til dere begge to!

Skrevet

Gratulerer så veldig mye J-76, jeg husker også deg og nicket ditt:) Håper du får nydelige og flotte måneder fremover, og at du nyter en voksende mage, og klarer å ikke være for bekymret! Lykke lykke til! Nydelig og spennende tid foran dere:)

Skrevet

Jeg er inne litt her og der. Stikker innom Mistet,gravid på ny, Bli gravid og trimester.Skriver ikke så mye her lenger egentlig,men følger med;)

Var mye på Bli gravid i fjord og skrev mye da jeg for første gang skulle prøve Pergo osv. Jeg er 12+2 i dag:) deilig. Men er dødsnevøs for jeg fant hjertelyden på den i magen i går men ikke i dag(dumme dumme meg som ikke skulle sjekke så ofte)Har fått lånt sånn doppler..Vet ikke om det var noe smart ting..Den lille er godt gjemt inni der.. Husker det trøstet meg veldig da jeg gikk med første mann og før jeg kunne kjenne spark.

Får du bedre oppfølging denne gangen?

Skrevet

Tusen takk mummitroll :-D

Grublende: jeg husker nicket ditt. Jeg var mye inne på bli gravid i fjor jeg også frem til oktober, så har jeg hatt pause. Så koselig at du er blitt gravid og at du har kommet så langt, heldig! Jeg vet ikke om oppfølgingen blir så annerledes for timingen er litt dum nå, oga ferietid. I forrige svangerskap tok jeg UL i uke 6 og så et bankende hjerte, men det gikk galt likevel, så er ikke så hissig på så tidlig UL, men kunne tenke meg i 8, men da er jeg i Spania. Jeg har oppfølging av gynekolog pga en underlivssykdom, men har ikke ny time før tidlig september, men skal prøve å fremskynde den. Du går over til 2 trimester du nå da, da vet jeg hvor jeg finner deg! Kanskje jeg "roper" på deg der inne, hvor gammel er din 1? Klem

Skrevet

Jeg ville heller ikke inn på ul i uke fek/seks.Har opplevd det samme som deg. Men måtte inn med en gang jeg testet positiv fordi jeg skulle ha noen medisiner, men da så vi ikke annet et tegn til graviditet liksom. Neste ul var uke 8+0. Så en gump og et hjerte som banket,og da neste ul i uke 11+2.

Min gutt ble tre år i april:)

Har du barn fra før?

Jeg er selv 25 år og folk sier at jeg ikke skal stresse og jeg er så ung og nok av tid. Men syndes ikke det var noe trøst når man mister gang på gang:S Hjelper ikke for psyken om man er gammel eller ung. Stresset blir man uansett.

Skrevet

Åhh sånne kommentarer om alder er så irriterende, det er etter min mening helt uvesentlig å være ung, smerten og stresset ved å miste er jo akkurat den samme, det blir sånn misforstått trøsting spør du meg. Jeg har ei jente på 5 år som er veldig klar for å bli storesøster, men vi vil ikke fortelle henne på lenge enda, må være helt sikre først.... Jeg er i Spania i uke 8, men håper å få til en UL i uke 9 eller 10, hvis jeg kommer så langt, så uke 11 :-D

Skrevet

Hei igjen, J-76...

Du finner meg litt her og der.. 1. trimester er litt skummelt, men når tiden kommer blir jeg nok mer aktiv på 2. trimester. Er også innom skravlesiden og Gravide Slitere...

Ser fram til å følge deg også!!

KLEM!

Skrevet

Da "ses" vi inne på gravide slitere. Klem så lenge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...