J -76 Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Jeg hadde en MA i januar 2009 og vi prøvde og prøvde hele vinteren, våren og sommeren 2009 uten hell, ikke en positiv graviditetstest. Utover høsten orket jeg bare ikke mer og vi bestemte oss for å ta en pause og da virkelig pause ved at vi unngikk sex rundt eggøsning. I mai startet vi pån igjen og jeg følte meg full av energi og pågangsmot og ble svært skuffet da TR kom som vanlig. Vell 10 juni var jeg hos gynekolog og hun fortalte at jeg kom til å få eggløsning på venste side, men hun sa også at vi måtte ta en vevsprøve (grunnet en hudsykdom jeg har i underlivet), og at jeg ikke kunne ha sex pga fare for infeksjon. Jeg ble så lei meg og strevde med å holde tårene tilbake og humøret var helt elendig den uka, men hva skjer nå? Har mannen min sædceller som har overlevd i flere dager? Vi hadde daglig sex før timen hos gyn.... Nå sitter jeg her med svak positiv billigstav, men ikke positiv nok til at jeg kan tro på den. Jeg ha en clear blue liggende, men vet ikke om jeg vil bruke den før i morgen. Jeg skjelver og føler meg helt rar, kan jeg være......kan ikke annet enn å smile, men er også redd. Denne dagen kommer til å bli rar og preget av mye toalettpapir sjekk, tro meg. Stor klem J
☆ønsker_atpåklatten☆ fødeklar Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Jeg håper virkelig at du får en entydig positiv test! Jeg tar sjangsen på å hviske *gratulerer*!
Trane med oktoberpip Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Spennende Håper på klaff for deg!
vartogdensötalillaflickanvägen Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Vi skulle liksom ha pause etter over ett år med prøving, ma og sa. Men der overlevde mannen sine svømmere jammen meg i 7 dager. Nå er jeg 20 uker. Lykke til, det er mulig:)
vartogdensötalillaflickanvägen Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Vi skulle ta oss en pause etter over ett år med prøving, ma og sa. Men der overlevde jammen mannen sine svømmere 7 dager!! Nå er jeg 20 uker. Lykke til, det er mulig:)
No fuzz Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 Hvisker også gratulerer, og håper den CBen blir skikkelig positiv! Har selv en billigtest igjen, den skal jeg ta på søndag, og hvis den er positiv skal jeg prøve en CB digitaltest som ble kjøpt for en god stund siden, men den er så dyr at jeg må bruke den som en "vil være helt sikker test"..hehe Lykke til!!
Carina har to små gull Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 Herregud som jeg krysser fingrene for deg :-) Hold oss oppdatert når du har tatt cben. Jeg ble jo kjempe spent her Klemmer fra
J -76 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2010 Tusen takk alle sammen: dere er herlige! Og vet dere hva: Jeg tok akkurat en CB og den var positiv: JEG ER GRAVID :-D Dette er bare helt vilt.... har ikke ord.........Jubler, men forsøker være realistisk. Dette blir min fjerde graviditet og vi har et barn så forberedt på at det kan gå galt igjen, MEN kroppen fungerer fortsatt jeg kan bli GRAVID, HURRA JEG ER GRAVID :-D kan ikke slutte smile, sender masse babystøv ************************************** Klem J
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 23. juni 2010 #9 Skrevet 23. juni 2010 Åååh!! GRATULERER!!!!! :D:D:D SÅ fantastisk!!! Nå ble jeg kjempeglad! Var såå spent da jeg begynte å lese tråden din...også til sist lå svaret ditt der!! :D:D:D Igjen, GRATULERER!! Denne gangen går det bra! Bare vent å se!! *ruller seg rundt i støvet*
Carina har to små gull Skrevet 23. juni 2010 #10 Skrevet 23. juni 2010 GRATULERER SÅ KJEMPE MASSE Nå ble jeg skikkelig glad på deres vegner altså. Kom faktisk talt en liten gledes tåre Denne gangen går det nok bra skal du se Ønsker deg kjempe masse lykke til i svangerskapet og nyt den voksende magen Mange gratulasjonsklemmer fra meg
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 23. juni 2010 #11 Skrevet 23. juni 2010 JIPPIJIPPIJIPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII:)))))))))))))))) Gratulerer sååååå mye!!!!!!!!!!!!! Husker deg veldig godt fra min tid inne på dette forumet og all god støtte fra deg da jeg hadde det som verst... Krysser fingrene for at det vil kjempebra denne gangen!!!!!!! Stooooooooooooor klem
J -76 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #12 Skrevet 23. juni 2010 Kjære drømmestressless, Carina og Maddemor! Tusen takk! Jeg får ta en dag av gangen og krysse fingrene, søte er dere ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 23. juni 2010 #13 Skrevet 23. juni 2010 Nå sitter jeg og hormonene mine her og griner for deg.......kunne ikke blitt gladere enn jeg er nå på dine vegne:)))) Denne gangen SKAL det gå bra, få all den oppfølgingen du bare har krav på!!!!!!!!!!!! Tusen millioner til lykke klemmer fra meg:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. juni 2010 #14 Skrevet 23. juni 2010 Signerer Tirilgirl her!!!! Dette er jo heeelt fantastisk. Var slik jeg selv bled gravid denne gangen. Hoppe over eggløsning, nesten ikke sex og full konsentrasjon om brylluppet. Virker somom det er den beste oppskriften!! Ønsker deg all lykke! Denne gangen skal det virkelig gå bra!! Stoooooor klem fra meg som snart er fødeklar allerede hehe.
monca*84*j12 Skrevet 23. juni 2010 #15 Skrevet 23. juni 2010 GRATULERER J!!!!!!!!!!!! Dette er fantastisk! Godt at noen av oss klarer det=)
J -76 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #16 Skrevet 23. juni 2010 Tusen takk monca, katta og Tirilgril! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Jeg svever på en sky :-D Katta: lykke lykke til med fødsel som nærmer seg, endelig får du lille gutten din. Tirilgirl vi snakkes snart inne på gravide slitere, jeg føler meg nok mer hjemme der enn på 1 trim. Monca: lykke til, snart er det din tur! Klem J
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 23. juni 2010 #17 Skrevet 23. juni 2010 Kjære, kjære J -76!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette var utrolig hyggelig lesing, GRATTIS!!!!!!! Dette fortjente du, endelig : D :D :D Må bare takke deg sååååå mye for god støtte og innspill når jeg også hadde det som verst for over 1 år siden, du var så omtenksom og snill og hadde så gode ord og masse trøst i forbindelse med mine 2 MA`er!!! Ønsker deg bare lykke, lykke til og gratulerer nok en gang!! Du må komme inn og oppdatere oss underveis da, selv om jeg er lite aktiv her inne for tiden, så følger jeg med vet du, hehe - må jo se hvordan det går med oss "gamliser" her inne, hehe Kos deg og nyt graviditeten både med og uten symptomer Stoooooooooor varm gledes-tårevåt-klem fra
Musemor med tre søte små Skrevet 23. juni 2010 #18 Skrevet 23. juni 2010 Kjære, kjære J-76. Nå sitter jeg med tårer i øynene. Jeg håper virkelig det er deres tur nå. Nå ble jeg virkelig glad. Ikke la den være falsk Krysser fingre og tær for dere XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX Stor klem
Musemor med tre søte små Skrevet 23. juni 2010 #19 Skrevet 23. juni 2010 Så utrolig typisk meg. Leser topp innlegget, og klør slik i fingrene på å svare at jeg ikke leser resten GRATULERER GRATULERER GRATULERER GRATULERER Og denne gang kommer den til å sitte der i 9 måneder!!!!! Når er termin? Stor klem
snart4barnsmamma Skrevet 23. juni 2010 #20 Skrevet 23. juni 2010 gratulerer så utruleg masse=)=) dete fortjener DU=)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 23. juni 2010 #21 Skrevet 23. juni 2010 Det skal ble en sann fornøyelse og være sammen med deg der inne:) Føler det samme som deg, litt inne og leser på 1. trimester, men det er liksom ikke meg....... Må du bare kose deg og være dronning i tiden fremover, få deg sykemelding hvis du trenger det, med tanke på alt du har bak deg:) Det er nå det gjelder, det er deg det gjelder!!!!!!! Varme natta klemmer fra meg som alt har sovet to ganger i dag og nå ikke klarer og holde øynene oppe........hehe
J -76 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #23 Skrevet 23. juni 2010 Kjære alle sammen, jeg blir helt rørt her, så mange koselige tilbakemeldinger: dere er virkelig herlige alle sammen: smask! ♂ + ♀ = ♂: Jeg har termin 5 mars og er kort på vei bare 4+o i morgen. Jeg håper virkelig du snart kommer etter, du er ei herlig jente og vi har fulgt hverandre en stund nå. Jeg kommer til å henge her inne fortsatt da, også i gravide slitere, føler meg ikke hjemme på 1 trim enda Klem Meg og lille snuppis: Tusen takk for så gode ord! Jeg håper virkelig dere får god oppfølging under utredningen og at du får slappet av i sommer. Du er en vakker person som gir masse av deg selv, jeg ønsker deg en herlig sommer og håper inderlig du snart får ditt ønske oppfylt. Klem Tirilgril: takk igjen, vi snakkes mer inne på slitere, nå må jeg legge meg. Natta alle sammen
Musemor med tre søte små Skrevet 24. juni 2010 #24 Skrevet 24. juni 2010 5. mars er en fin dag. Samme dagen som gutten min har bursdag. Lykke til i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå