Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Jeg sliter med kvalme som kommer og går i perioder. Nå er det lenge siden siste periode, men er nå kommet tilbake for fullt. Er en sånn uggen følelse hele tiden uansett om jeg er sulten eller mett. Spiser normalt, spiser lite sukker og brus, og er ellers helt normalt aktiv. Sliter med at jeg får for lite søvn og har mye å tenke på for tiden. samtidig plages jeg med hard og treg mage. Kan dette være årsaker til kvalme?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Så noe om dette på en forside av en avis her om dagen. Var noe med lavt blodsukker tror jeg. Kanskje noen andre her leste den artikkelen?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Sukkerintoleranse eller forstadiet til diabetes? Vet kvalme er et symptom for de som sliter med å bryte ned sukker i kroppen. De reagerer veldig på lavt blosdukker. Trenger ikke ha så mye med sukkerinntaket å gjøre, men også med frukt, raske karbohydrater osv.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Google helibacter pylori og se om symptomene stemmer, hvis ja, be om å bli testet. selv ofte kvalm, men det er pga medikamenter jeg måtte ta for kronisk sykdom som igjen har ødelagt magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå