mai_med_gulljenta! Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 http://drommecruise.stenaline.no/finale/index.php#cruise-4 Det kan du faktisk, hjelp kaptein giil å vinne sånn at jeg kan vinne og DU også Få med vennene dine så blir det et kjempe cruise, det e plass til 1000 passasjerer og det blir luxus
Villa Perlesukker Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Må bare si at Hilde som har cruise der er ei jeg kjenner veldig veldig godt og jeg kan ikke stemme på andre enn hennes da hun har invitert meg med på dette for flere uker siden:) Så jeg støtter Hawaiicruiset til Hilde:) Til dere som vil bli med gulesider og flokken på cruise hihi må stemme på det
mai_med_gulljenta! Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2010 hehe klart du må stemme på henne om det e e venninde Jeg stemmer på min venninde, må sanke inn stemmer over allt hvor det går ann Men helt ærlig syns jeg Kaptein Giil sitt hørtes litt mer spennende ut hihi
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 synes vegetar er litt kjedelig mat, så jeg stemte heller på hawaii cruiset ;-)
mai_med_gulljenta! Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2010 hehe hun sa allt fra vegetar til blodige biffer, tror det e et stort spekter mellom de
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 hmm leste på menyen jeg, mulig jeg er litt ordblind i dag hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå