Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 38 uker på vei, i går å i dag har jeg hatt stikk på høyre side,

kjenner ut som eggløsning kanskje , bare et stikk med gjevne mlm. er dette vanlig. dårlig forklart kanskje men.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia :)

Mest sannsynlig modning ;) Men klart, får du store smerter på høyre side må du tenke blindtarmbetennelse osv. Men helt normalt at d stikke å styre i nedre del av magen ;)

Lykke til :)

Skrevet

Det er ikke kjempe vondt bare ubehaglig, som en nål i magen liksom.

Sånn som når man har eggløsning, da satser jeg på modning, vil ha ut lillegutt nå kjenner jeg.

Ha en fin dag sunnybeach :)

Skrevet

Akkurat sånn har jeg det å!! Har hørt noe om at man kan kjenne litt stikking når hodet fester seg osv.. Som menssmerter på en måte. Var hos legen og tok opp dette og var ikke unormalt iallefall :)

Skrevet

Det er ikke nødvendigvis at hodet fester seg, men at de skrur seg godt nedover :-)

Har hatt en del stikkinger de siste ukene, og kjenner det skjer ting langt "der nede", hehe, men hodet er ikke festet ennå :-)

Skrevet

Du ska se at det e modning ja ;) Ellers har vi jo tarma som sikkert e knødd sammen så tett så tett som det går ann, så mye det kan være ;) Men håpe du slippe plages med smerter lenge :) Æ har ofte stikkninga over eggstokkan og helt nederst i magen, å hode til lillemora mi ligge jo laangt nedi bekkenet og festa, så sku bare mangle at man kjenne litt :P

Ha en kjempe fin st.hans :)

Skrevet

Var hos jordmora på onsdagen forrige uke, da satt hode hans godt festa langt nede i bekkenet :)

Men det er nok modning tenker jeg, lurte mannen til en liten sengekos i går kveld, å håpet at det skulle hjelpe men nei da, bare en veldig aktiv gutt etterpå men ingen veer :(

Å denne berømte slimpropen har jeg aldri sett noe til denne gangen eller med de 2 andre svangerskapa, trur ikke den finns :P

JAJA kommer når han kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...