Gå til innhold

God morgen alle sammen :) Hva skal dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hola girls:)

Hvordan går det med dere der ute?

Helene sovet noe lengre enn sist?

Blomstre du er tidlig pån ser jeg ;) Lurer på om Dorris har gravd seg ned i snøen eller hva hun har gjort.

Rampongi hvordan er ståa hos dere?

Har heller ikke sett snurten av mammaen til Isak de siste dagene? Clumsy så jeg snurten av i går tror jeg, hvordan er ting hos deg?

Salad fingers da? Og palmesus? Håper dere har det bra.

Ferien begynner hos oss på fredag og det skal bli deilig. Vi håper på ferie i nytt hus moahahaha.....

Noen dibbere som skal bake i dag? Jeg tenker på å lage litt boller på morgenkvisten ;)

Ha en strålende dag alle ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på sommeravslutning med jobben i går, og da jeg kom hjem var jeg så taletrengt at jeg satte meg hos naboen. Da jeg endelig hadde vett til å gå hjem begynte jeg å sende sms'er, og sovnet vel ikke før klokken var nærmere 2.

...Og gjett hvem som våknet 4.15 og ikke fikk sove igjen??

Så i dag skal jeg:

sykle til jobb (fikk ned en hel flaske vin + litt til i går...)

Være på jobb til klokka 13

Sykle hjem igjen

Sove!!

Ungene kommer ikke hjem før i morgen, så her blir dt ingen st.hans feiring i dag...

Skrevet

Åå ja, hvordan gikk det med hus i går?!!!!

Jeg skal skrive rapport i dag.... meeen kanskje jeg heller blir her å jabber med deg :-) Kommer i allefall til å trenge hyppige dibbepauser føler jeg!

Snart ferie her også, hurra!

Gjest irismor
Skrevet

God morgen =o)

Skal pakke ferdig, gjøre i stand alt og så vekke kjekken ;-)

Så blir det en lang biltur for å møte svigers og søta. Svigers har leid feriehus så da blir det noen dager på oss der.

Mmm boller hørtes godt ut :-) Får stoppe hos bakeren og kjøpe med noen på veien :-)

Skrevet

God morgen,

I dag skal jeg vaske klær til en forandring også lage frikadeller :-) Nam nam

Også begynne å småpakke for ferietur som begynner søndag kveld, Jepp må begynne tidlig så surrehue er sikker på at hun får med seg alt :-)

Ønsker alle en strålende fin dag

Skrevet

Frikadeller?

Er det sånne nederlandske?

Skrevet

God morgen gulesider og andre dibbere!

Ikke nedgravd ennå, akter å stå i mot værgudene med stil jeg. :-)

Håper du også har det bra og at du får levert prøven hos lege i dag. Her står hyttetur på planen for kvelden, gleder oss til St. Hans- feiring. :-)

sprek du er på mårran da, kanskje jeg skal la meg inspirere og bake brød i dag. :-)

Skrevet

Huset ble ikke vårt :) Men det var vel vår avgjørelse. Da vi skulle legge inn et bud kom det et nytt hus på finn. Vi har nå bestemt oss for å kjøpe dette. Tomten var større ca 1000 m2 og en lavere takst.

Igjen ei rønne hvor alt elektriske, kjøkken bad, drenering etc må tas men halleluja som vi gleder oss ;)

Nå håper vi at ingen byr sammen med oss på det huset hehe....

Jeg holder på å tørne her altså hihi.... hus, ikke hus, tomt, kjøpe, budrunde, ny tomt, nytt hus, bygge hus, nei, ja....

Er nok en grunn for at hele kroppen min streiker hihi...

Skrevet

Neida ikke noe annet enn danske kjøttkaker :-)

Vil du ha oppskriften?

Skrevet

Oo ja, det skal bli godt med ferie bådre fra jobb og husjakt! Og ferie kan jo gjøre underverker for de babysyke også ;-)

Håper dere får det "nye" huset dere har blinka ut da!

Skrevet

Tommage stakkars deg ;) Ble sent hos oss også i går men det vr fordi vi ikke klarte å stoppe og snakke om hus....hehe sovnet med hustegningene i senga hoho

Deilig at barna ikke kommer hjem før i morgen da ;) Kan du sooooooooooove ;)

Skrevet

Snilla ja takk om det ikke er noe hemmelige greier hihi....

Skrevet

Nå skrev jeg et langt innlegg og det ble borte....jaja

Var hos svigers i går og tittet på et hus der og mens vi var borte fant flokken ut at de skulle male det nymalte eggehvite huset deres rødt. Se eget innlegg.

Jeg var helt overgitt altså da vi kom tilbake etter 17 minutter!!! Er det mulig.

Har helt glemt at det er st hans i dag og det har nok glesider også for han hastet ut herfra klokka 7 :)

Skrevet

Nå har vi vært på så mange visninger og nå har vi bestemt oss for å betale en snekker og en arkitekt for å være med oss på visningen neste uke. Stakkars pappa som har tegnet 3 hus den siste måneden og plantegninger på 4.... hihi tør ikke spørre han om å tegne noe mer haha...

spennende blir det unsett....

Skrevet

Ikke noe hemmeligheter her nei :-))). Er lette og lage og smaker kjempegodt, når jeg lager brun saus til de, så har jeg i litt brunost. Så kutter jeg ut allehånden

500 g kjøttdeig

500 g medisterdeig

3 ts salt

1 stk egg

3 loffskiver

1,5 dl melk

pepper

1 ts allehånde

1 stk stor, gul løk

smør/olje til steking

Finhakk løken. Pisk egget lett. Ha det i en stor bolle.

Skjær bort skorpene på loffskivene og skjær brødet i biter. Ha i bollen med melk, kjøttdeig, allehånde, medisterdeig, salt og pepper. Bland godt.

Fyll et glass med kaldt vann og sett en spiseskje oppi. Form frikadeller ved hjelp av skjeen og din hånd (som du også kan væte, så går det enklere).

Stek dem gylne i smør og olje, ca 4 minutter på hver side.

Kos deg :-))))

Skrevet

Pakke ferdig, levere unger hos foreldra mine og så skal vi reise på tur, ha en fin dag :-)

Skrevet

Thihihi!

Herlig med ferie :)

Jeg og piraten skal sjørøve litt idag, skal innom min søster og ønske dem god ferie og ellers skal vi spise muffins til krampa tar oss.

Boller er jo så godt! Kjenner nesten lukta helt hit og hit er det jammen langt :)

Kos deg med gulsidermannen, drømmen om huset, flokken og bollene!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hola søte kvinne! :o)

Jeg har det bare bra vet du! solen skinner og himmelen er blå (vel, det var løgn...ønsketekning)

Trøtt som en STRØMPE og vil bare sove sove sove sove, meeeeen har besøk av svigers så det går heller dårlig. Idag er det st.hansfeiring til den store gullmedaljen med naboer, familie og svigers! høhø

Ungene gleder seg hvertfall, og det gjør jeg også! Lurer på om ikke mor skal klinke til å kjøpe en cider eller 3 også...det er jo st.hans! Tross alt!

Ha en fortreffelig dag, og en finflott feiring! :) OG lykke til med hus, igjen! ;o)

Skrevet

Vi skal til Stavanger i dag, en liten uke ferie :)

Legeattest om at frk:Nilsen er frisk nok til å fly er i orden! Måtte få den på legevakten i går av alle ting. Fastlegen hadde ikke tid i går, og har fri i dag. Jordmor er på ferie....

Stressfaktoren var godt representert hos meg i går kan du si

Mannen har hjemmekontor for øyeblikket(ca 1t) og jeg skal snart starte å pakke. Han har ambisjoner om å rekke å vaske hus og heim etter hjemmekontor og før avreise.... Tviler på om han klarer det :-/ Men skal ikke ta fra han forsøket :-P

Storebror leker så fint på rommet sitt, at jeg skal la han styre på uten mor sin forstyrrelse!

Nå er det aftenposen og en kopp te før jeg skal starte på o`store prosjekt: Prøve å barbere leggene med store bollemagen i veien.... Bare 5 uker igjen nå, så det kan hende leggene ser ut som et verdensatlas med hår og kutt etterpå.

Skrevet

Idag blir det ingen grilling. REGN! Uff. Kanskje jeg skal lage rømmegrøt eller noe, og muligens litt spekemat ;) Kanskje jeg også skal bake :) Venter på en sånn vaskemaskin mann litt senere, også blir det ordning av litt praktiske ting.

Skrevet

Helluuuu! Dagen igår gikk med til barnehagefest og idag har jeg tilbringa hele første halvdel uten strøm i hus(null internett) og ei lita, trøtt frøken med vondt i magen(bare grining, stakkar)

Skal egentlig på grillsammenkomst med de andre småfolkfamiliene i gata, men med 2 trøtte og sure små + vondt mage på ene vet jeg ikke helt... Må jo handle grillmat også, og lille vil bare gråte, så frister ikke å trille til butikken heller. Nå er jo så langt på formiddagen at all god, grillmat sikkert er revet vekk fra ferskvare og kjølehyller. Hello frysedisk, liksom:-(

Skal du mekke blogg, fru gulesider? Jeg blir fast leser, garantert! Hodet er tomt så har ingen god idè til navn, men skal hyle ut om jeg triller over et. Jeg er barnslig og useriøs, så tviler vel på at du vil ha det uansett, hehe.

Om du driver med utdeling av huslinker vil jeg gjerne stå som mottaker, altså! *hinter udiskrè*

Skrevet

Tjena:o)

Så hyggelig å se at jeg er savnet :P og nå har jeg lest gjennom sidene og fått oppdatert meg litt raskt også :o)

Her er alt bare bra altså! Vi har hatt noen fridager og vært en tur i sverige blant annet! Så nå er frysen full av av deilig mat, rødvin i hylla og masse snop overalt :D Siste har vi slett ikke godt av- men det er jo sommer så da er alt lov :P

Dagen i dag har vi egentlig ikke planlagt så veldig, mulig det blir en tur ut for å se på bål- ellers blir det hjemme,muligens grilling om været holder. Og et glass vin eller to når kvelden kommer :o)

Kos dere masse alle sammen!

Og lykke til med hus , igjen!Spennende tider hos dere nå :P

Klem

Skrevet

Har sendt link på pm salados ;)

Skal også vise deg hvordan huset skal bli hihi..... ikke sikkert du klarer å relatere til det...jeg sliter også men jeg har hørt fra arkitekten at det er mulig hoho

Skrevet

Jeg har faktisk nettopp tatt mitt syttende bad i år (og det var altfor kaldt!). Men forfriskende herlig, og jeg hoppet like gjerne uti tre ganger på rad. Kjæresten kunne imidlertid styre sin begeistring, pingle, pingle, PINGLE er han. Men stakkaren skulle rett videre på fotballtrening, så han er på sett og vis unnskyldt for å droppe morgendukkerten.

Nå har jeg bare planer om å legge meg ut litt, enn så lenge er det tidvis sol. Men ble solbrent i går, så skal ta det mer forsiktig i dag.

I kveld går turen til lokalstranden for å feire og se St.Hans-bålet, skal igrunn kombinere båltitting med bursdagsfeiring, så det bare må bli en super kveld!

Ellers regner jeg med du tilbringer late dager i Frognerparken den kommende tiden nå som ferien for alvor starter? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...