petite fleur Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Våknet i 02-tiden og klarer altså ikke å sovne igjen. Høygravid, tissetrengt og konstant sulten setter en effektiv stopper for søvn, gitt :-) Snart våkner nok 2-åringen, og sammen skal vi slite for å få samboeren min våken til nok en dag :-) Gleder meg i alle fall til å legge meg når gutta er ute av døra! Flere natteranglere/ morgenfugler der ute?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå