Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Noen som har mac her? Vil du anbefale det istede for pc? Hva er forskjellen på macbook og macbook pro? Vurderer å kjøpe meg da jeg alikevel skal ha ny pc.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 hei! Jeg har hatt Mac siden 2003, kommer aldri til å kjøpe meg PC! Så lenge du ikks skal bruke den i jobb e.l så er det ikke nødvendig å kjøpe Pro! Se å apple.no så kan du lese om forskjellene Anbefaler Mac på det sterkeste Sitter og koser meg med min Macbook!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Hei! Vi har macbook, og kommer aldri til å gå tilbake til noe annet. Mac er kjeppere, enklere i bruk og mye stiligere Det krever en liten tilvenningsperiode (jeg brukte ca en uke før jeg var i mac-takegangen) men dette er bare fordi vi tenker på komplisert etter å ha brukt windows-baserte operativsystemer i så mange år. Mac har så enkel oppbygning. Anbefales på det sterkeste!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Jeg har vel bestemt meg for mac men trenger jeg macbook pro? Skal bruke den til skole,lagring og nettsurfing. Jeg pleier alltid å kjøpe det beste når jeg handler slike ting. Men hvor store forskjeller er det på pro og vanlig? Hi
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Og får man kjøpt Macbook på expert, elkjøp o.l eller er det bare på nettbutikkene deres? Har ikke eplehuset her jeg bor, og har mest lyst til å kjøpe i butikk.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 Jeg har macbook pro, kjøpt på elkjøp. Kommer sikkert litt an på hvor du bor, men hvis det er noe de ikke har i butikken kan de helt sikkert bestille til deg.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 Du får ihvertfall kjøpt det på expert, men vet ikke om alle elektro-butikker har det.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #8 Skrevet 23. juni 2010 Jeg ELSKER min lille macbook :-) Går aldri tilbake til pc hjemme (har det på jobben, da). Er ikke SÅ store omstillingen heller, går kjapt å venne seg til. Mannen har macbook pro, men sier noen gangen det kunne holdt med samme som jeg har. Han bruker den til jobb. Ellers vet jeg ikke så mye forskjellen, Det er vel lett å finne på nett? Evt få mer utfyllende info i hos forhandler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå