Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Jeg er 20 år. Har vært sammen med en i 2 1/6 år, helt til for 1 mnd siden.. Da jeg slo opp, siden det var mye trøbbel. Krangling, sjalusi osv..=( Men jeg føler det er såå rett, føler ikke anger i det hele tatt.. Vi har ikke barn sammen. Men nå som jeg er singel, har en "gammel" kompis dukket opp, vi har kjent hverandre i 4 år.. Alltid hatt ett godt øye til hverandre. Siste 2 ukene har vi vært sammen mye, kino, ut å spis, festet å hatt det gøy.. Men han har også nettopp kommet ut av ett forhold, som varte i over 2år, men de har ei datter sammen. Syns bare det er koslig jeg da. Å nå har han sagt att han har ventet på dette lenge, han har alltid likt meg osv.. Syns jeg er ei super dame. Men kan det være han bruker meg for å komme over hun andre? Vet de er uvenner, hun slenger mye dritt om han til folk... snakker skarpt til han.. Han er veldig sur på henne... Virker som vi er ment for hverandre... kjent hverandre lenge, alltid hatt ett godt øye for hverandre, men aldri blitt til noe.. før nå da han sa han håpet vi ble sammen endag. ble glad da
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Hvis du ikke har barn eller partner, hva gjør du da på disse sidene? Hvordan skulle vi kunne vite hva slags motiver denne mannen har, om du bare er trøst eller om dette er ment å vare livet ut? Du må tørre å satse litt for å vinne, du er ekspert på ditt følelses liv så lytt til magefølelsen din så vet du svarene selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå