Gå til innhold

Mage fasongen..


Miessi

Anbefalte innlegg

Hvilken fasong er det på magene deres?

 

Har hørt at hvis magen bare er på framsiden så blir det gutt, altså at man ikke ser bak at man er gravid. Og hvis det blir en jente så skal magen være på sidene også.

 

Artig å se om dette stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mage er bare på fremsiden og eg fikk vite på fredag at eg skal ha en liten gutt! :) Så på meg stemte det iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det har mer med hvordan babyen ligger i magen. Og også etterhvert hvor mye man legger på seg.

MEN... jeg har ei jente som ligger på tevrs , og en gutt som ligger loddrett med hodet ned... så hvem vet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle trodde jeg hadde en gutt i magen sist fordi man ikke kunne se magen bakfra (vi visste ikke kjønn så det var populært å tippe).

MEN det kom ei jente ut. Så denne gangen kommer jeg ikke til å tro på det kjerringrådet :P Skal ikke vite denne gangen heller.

Hvordan 4,7 kg og 54 cm klarte å sno seg sånn at det ikke vistes bakfra er fortsatt et under for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang hadde jeg bare mage på fremsiden...jente. Og ser ut til å ha samme mage nå..de sier det er en jente.

 

Så nei det stemte ikke hos meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde på bakside og framside de to siste gangene, fikk jente begge ganger.

 

Denne gangen har jeg foreløpig ikke lagt på meg på sidene og bak, så alle er overbevist om at det er to gutter..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...