Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Vi har planer om å sette opp en liten butikk sammen osv, og de siste månedene har jeg vært så stressa så han føler vi ikke har kommet noe vei, og nå sier han at han tviler på meg etter å dømme innsatsen min. Jeg ble litt sur her nå, fordi han har mye erfaring mens jeg har ingenting.. Hadde dere reagert på dette eller har han rett?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Det er jo ganske stort og ansvarsfullt å åpne butikk, så hvis du ikke har lagt ned din del av arbeidet forstår jeg godt at han tviler på deg.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Hmm hvordan kan jeg bli bedre da:( Hjelper jo ikke når han sier han tviler på meg
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Du jobber hardt og lærer av ham som har mer erfaring enn deg:-)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 Ja.. eller rett og slett nå pisser han meg av, at jeg blir så motivert for å bevise ham at han tar feil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå