Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Og det er ingen som vet om det. Bare meg og samboer pluss foloverene. Venner og famile får ikke vite det før etter sermonien... Vet ikke hvorfor jeg skriver dette, men må bare få det ut. Har så lyst til å fortelle noen om hva som skal skje:-)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Vi også. Vi har nettopp spurt hver vår kollega om å fylle inn papirene, vitner eller forlovere, vi forteller ingen om det berken før eller etterpå. Vi vil ikke ha bryllup, gaver og styr. Vi vil bare være gifte. Har ikke satt dato, har 4 mnd på oss og kan stikke vekk og få det gjort en helg vi ordner barnevakt
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Akkurat det samme her:-) Lyst til å være gift, men ikke hele greien med selskap og gaver. Vi skal gjøre det i sommer når vi reiser på ferie. Alle tror det er en vanlig sydentur, hehe. Gleder meg til å se fjeset deres når vi kommer tilbake og forteller hva vi har gjort. Kommer dere til å velge utlandet også?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 Herregus, get a life!!! Vil dere ikke ha selskap? NEi fint, ingen vil ha selskap av de stygge fittetrynene deres heller! SUCK ON THAAAAAAAAAAAT!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #6 Skrevet 22. juni 2010 Nei, blir nok tinghuset og hotell i egen by. Vi har små barn, og skal ikke ha dem med. Vi kommer heller ikke til å fortelle noen om det etterpå.
Rampongi Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 Fader for noen teite svar. Gratulerer, dette blir jo kjempespennende. Sånn kunne jeg tenkt meg også.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #8 Skrevet 23. juni 2010 så morsomt, og SÅ barnslig å gifte seg "uten at noen vet det, knis-knis"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå