Gå til innhold

det er trist og rart...


Anbefalte innlegg

Skrevet

flytter sammen med kjæresten min, å jeg gleder meg kjempemye! Men her sitter jeg, alene i leilighet der jeg og mine to barn har bodd alene de siste to årene. Vi leier leiligheten, men det har allikevel blitt VÅRT hjem! Det har vært to år med så mye som har skjedd, å nå når jeg nesten er ferdig med pakkinga så sitter jeg med klump i halsen å tårene presser på. Aldri mer vil jeg oppleve de små tingene som har vært så fint her hjemme. Bare det at barna har kommet inn til meg om natta, at vi har våknet på morgenen å bare ligget å tullet å koset oss i en times tid før vi har stått opp. Nå blir jeg samboer, å selv om barna kommer inn til oss så blir det ikke det samme. Det har vært oss 3 i et par år nå, å vi har hatt det fantastisk sammen.

jeg vet vi kommer til å stortrives med å bo sammen med kjæresten min, han er fantastisk mot både meg og barna, men allikevel så er jeg så trist nå......snufs.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er klart du er trist, det er jo en fase i livet som er over. Det er lov til å kjenne på den følelsen, mye kommer til å forandre seg fremover nå. Men husk på at det kommer til å forandre seg til det bedre! :)

 

Lykke til, og gratulerer som samboer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...