Villa Perlesukker Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Huff jeg holder på å bli sprø her. Er 5 dager nå over ikm og må på toalettet hver halvtime. Er tydeligvis ikke gravid. Har ikke vondt eller noe men lurer på om uvi kan gjør det slik at mens forskyves? Noen der ute som vet?
Gjest irismor Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Den kan men det er ikke så vanlig, men mens kan forsyves av så mangt =o) Men som regel ikke når man trenger det. Ikke noe svie eller lignende når du tisser? Prøv å få tatt morgenurinen i morgen og levert en liten prøve på legekontoret så finner de fort ut av om du har uvi.
Gjest Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Merkelige greier den kroppen vår. Du har jo stresset en del i det siste så det kan utsette mens. og om du har et biiiiittelite håp inni deg om at du er på tjukka så er det nok til å skremme mensen noen dager.. Trøsteklem.
Villa Perlesukker Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2010 Takk for svar. Skal få levert en prøve til legekontoret. I går klarte jeg ikke engang en biltur på 30 min og måtte vi stoppe på Lørenskog hehe.... to be continued.....
blomstre Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 ...og mens du venter på å få tatt en prøve, så drikke masse! Helst sur drikke. Tranebærjuice er jo det aller beste, men appelsinjuice funker også. Ta gjerne en "overdose" c-vitaminer om du har det i hus (overskuddet skilles ut gjennom urinen og er med på å gjøre den sur, noe disse uvi baskeluskene ikke liker).
Villa Perlesukker Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2010 løperinnpådetALTFORlitekjøkkenetforåhenteappelsinjuice
Gjest irismor Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 Tranebærjuice, tranebærkapsler, mye vann (for å skylle igjennom blæra og ikke la det bli så surt "miljø" der inne). Et glass eller to med juice før du legger deg er ei heller dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå