Gå til innhold

Er Toyota Corolla stor eller liten mtp bakovervendt bilsete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvilket sete jeg skal kjøpe, og har ikke mulighet til å prøve først...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er vel relativt grei. Har Avensis selv, og der ville vi nok fått plass til de fleste seter.

Vi har Akta Graco Duologic2, og det er et av få seter på markedet som tar liten plass. Vil nesten tro det passer greit i en Corolla.

Hvis det ikke var for at det er så sent nå, så kunne jeg testet det i en Yaris for å se plassen der. Er det plass i den, er det plass i en Corolla også.:-)

Skrevet

Har en toyota corolla,, synest den er i minste laget, for bakovervendt sete. Sitter det 2 forholdsvis høye personer foran, så er det minimalt med plass til de som sitter baki.

Skrevet

Takk takk!

Sitter og ser på Besafe izi combi. Hva tror du om den?

Skrevet

Jeg er bare 158, så akkurat det blir nok ikke et problem...

Skrevet

Vi har maxi-cosi cabriofix med easyfixbase i vår Corolla. Jeg som er 168 cm har god plass, men samboern på 183 stanger litt i setet bak når han kjører. Spent på hvordan dette blir med nr.2-sete. Satser på det går med nytt bakovervendt, men slett ikke sikker før jeg har prøvd.

Skrevet

Prøv i bilen før du kjøper! Vi har en corolla 2001 mod, den er TRANG altså!! =( Sliter med britax setet inni, alle sitter trangt...

Skrevet

Vi har Corolla og det er trangt med bakovervendt. Har Duologic og Izi Comfort(tror jeg det heter). Eldstemann måtte snus da han var litt over 2 for da ble det rett og slett for trangt å få han inn i bilen i bakovervendt sete.

Den som sitter foran det bakovervendte setet sitter veldig ukomfertabelt..

Men det værste er nok at det blir så liten høyde mellom setet og taket, så vi sliter med få barnet inn uten å knalle hodet i taket eller noe annet. Må løftes inn sidelengs..

Skrevet

Er det vanlig corolla eller corolla verso? Vi ahr sistnevnte (7-seter) ikke problem m bakovervendt der. har Be safe izi combi x2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...