Gå til innhold

Lang og slitsom dag...hvor regelmessig må riene egentlig være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Riene mine startet natt til idag, våknet i 3 tiden av vondter men sovnet mellom de. Kl 4 måtte jeg stå opp og la meg på sofaen og begynte å måle. Riene kom veldig uregelmessig men økte i styrke og reiste inn kl 06.30 på kk for en sjekk. Hadde 4 rier på 10min men de varte bare i 35sek, og så lite som 1-2cm åpning. Fikk derfor velge om jeg ville bli liggende eller reise hjem. Siden vi bor 5min fra sykehuset og jeg hadde sovet 3 timer så valgte jeg å reise hjem igjen. Riene dabbet etterhvert av, og kom veldig sjeldent mellom kl 12 og 17, før de igjen har tatt seg opp igjen, spesielt i lengde (1min) og ikke minst styrke!! Fortsatt hele 7-8 min mellom hver av riene, og har ringt føden to ganger siden kl 13, de er fast bestemt på at riene skal være over 1min og mellom 3-5min mellomrom før jeg skal komme opp igjen. Synes det er litt rart hvor utrolig opphengt de er i disse tidsintervallene når jeg jo fikk lov til å velge om jeg ville bli der tidligere idag? Noen synspunkter eller erfaringer her? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine rier ble ikke regelmessige før langt uti åpningsfasen... Kom med 5 min- 10 min- 3 min mellomrom; ikke noe system, men kjente det på smertene at det var fødsel på gang! Hadde 3-4 cm åpning da jeg kom til sykehuset, på tross av uregelmessigheten, så det at riene må bli regelmessige stemte ihvertfall ikke for meg! Lykke til med fødselen, stå på krava og reis inn nå hvis du føler smertene blir for ille=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...