Gå til innhold

ordinær ultralyd i morgen :o


desembermamma2010

Anbefalte innlegg

Hmm..

ja, da er dagen for ordniær ultralyd bare timer unna. Syntes det virket så ufattelig lenge til da jeg fikk innkallingen i posten for flerfoldige uker siden, men nå er dagen altså her i morgen. Jeg er 17 fullgåtte uker, og siden jeg ikke kjenner liv enda er jeg selvfølgelig bekymret. Har hørt hjertelyden hos fastlegen to ganger, første gange i uke 13 og andre gang fredag i forrige uke, jeg vet jo det er liv i den lille. Men om utviklingen er slik den skal, er jo noe annet. Kan ikke noe for at jeg uroer meg. Håper jeg får sove godt i natt.

Kryss fingrene for meg klokken 09.00 i morgen. iiiik

xxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Svarer deg her, jeg! Masse lykke til imorra, jeg krysser fingre og tær og håper du oppdaterer etter å ha vært der! Jeg begynner på uke 19 imorra og trooor kanskje jeg har kjent littegrann liv, men det kan ha vært noe annet også.

 

Sov så godt du får til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gikk strålende på ultralyden. venter en liten gutt 27 november :D han var nydelig der han lå, og jordmor sa at alt ser bra ut med den lille spiren. vi er så lykkelig over at alt er bra <3 jeg er 18 fullgåtte uker på lørdag, og begynner på uke 19 på søndag. da er det bare noen dager mellom våre små spirer miss snow :)

kjenner ikke tydelig liv enda, men slik som han turnet er det forhåpentligvis ikke så lenge igjen før jeg kjenner :) krysser fingrene for at alt går bra videre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så artig! Det er bra det er flere som ikke kjenner tydelig liv. Jeg er ifølge meg selv 19+1 idag og kan ikke si med 100 % sikkerhet at jeg har kjent noe enda, selv om jeg kanskje tror det.

 

Her er det full nedtelling nå altså! Nå kan jeg telle dagene som er igjen på ÉN hånd! Ååååh, jeg håper så innmari på å få like fine nyheter som dere på tirsdag!

 

Tenker at alt går bra videre for dere når han så frisk og fin ut nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...