godigo Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 tre år? hva gjorde dere,eller hvilken underholdning hadde dere? hva ble servert? gutten min blir 3 på mandag,lurer på å feire,men lurer på om han er for liten,.. eller om ungene blir for små for å få underholdt dem. mange tips motas med takk:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Underholdning er unødvendig i den alderen synes jeg, da har de mer enn nok med å leke sammen Når min ble 3 år så serverte jeg piccolinis, sjokoladekake og is..
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Vi har hatt bursdager fra de ble 1 år. Da er det mest att de leker med hverandre. Først nå hun elste ble 4 gjorde vi litt mer ut av det.
frøydis m/ 4 Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 min 2,5 åring var invitert i bursdag til barnehagekamerat på 3 år nylig. Det var 8-9 stk 2,5-3 åringer der, sammen med hver sin forelder. Det ble servert pølser i brød/lompe og gele, litt senere muffins og sjokoladekake og så fikk de hver sin lille godtepose når de skulle gå hjem. Organisert underholdning var helt unødvendig og sikkert ikke enkelt å fått til heller. barna lekte i stua, gangen og på rommet til bursdagsbarnet med dennes leker og storkoste seg. bursdagen varte i 2 timer og det var helt passe. Til de voksne ble det servert kaffe, brus og vann,- og de ble oppfordret til å spise sammen med barna hvis de ville. I praksis ble det til at de voksne stod eller satt ved siden av sitt barn for å hjelpe til under måltidet og det var ikke noe mer styr. Hvis du har lyst å lage bursdag er jeg sikker på barna vil kose seg,- og finner du ut at det er litt tidlig ennå, så tror jeg ingen vil savne det heller :-) Lykke til da!
Arb.ledig husmor Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 Vi hadde barnebursdag når jenta vår var 2 år, men da kom kun 2 av venninnene hennes (dvs en ho hadde gått på babysang m og gikk i bhg med, og jenta i huset vi leide i). De samme kom da ho ble 3.... Til høsten blir ho 4, og kommer nok da til å be noen fra den nye bhg...
Cornelianelia Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 Hadde barnebursdag da jenta ble både to og tre. Da hun ble tre var det flere av våre venner med noenlunde jevngamle barn som var her pluss de beste vennene fra barnehagen - med foreldre. Jenta har bursdag om sommeren så vi var ute i hagen og lekte. Veldig enkelt sånn, for ungene kan løpe og herje masse uten for mye kaos. Mat: hamburgere tror jeg. Og kake og is. Underholdning: Stolleken (men uten at de som tapte måtte gå ut av leken. Det var de ikke store nok til å forstå. Men det var moro nok å løpe og sette seg på stolene da musikken stoppet). Lykke til med bursag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå