Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 kan man gå på lavkarbo som gravid..er vel mer "skadelig"med fedme??
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Klart man kan gå på lavkarbo når man er gravid, men man skal ikke gå på KETOLYSE når man er gravid. Holder du deg over 40-50 karber pr dag er du helt sikker på at du ikke kommer i ketolyse. Grunnen til kroppen ikke skal i ketolyse er utskillelse av farlige stoffer som man er usikker på hvordan påvirker fosteret.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 ja.men var ikke det som var spørsmålet... leste en plass at det var helt ok med diett. jeg tenkte mer å "begrense"litt.mens et annet sted sto det at det ikke var å anbefale. så da lurte jeg om det var noen som hadde erfaring, snart ikke gravid mer, så da drøyer jeg til dess i tilfelle..
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 takk. deilig med folk som svarer PÅ DET EN SPØR OM ;)tenkte egenrlig å la være potet, og brød og slikt, og godteri.men ikke gå i ketolyse.har gått på dietten før, og den var veldig grei for meg som ikke kan trimme tilstrekkelig...men holdt meg rundt 40karbo da også. og det gikk fint...men litt usikker nå som gravid vet du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå