Gå til innhold

Ser høgskolen har ringt til meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt på studier til høsten, i dag så jeg at det var et fremmed nummer som hadde ringt meg og da jeg søkte etter det kom det opp `høgskolen i...

Hva søren kan det være de vil da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig de lurer på noe angående søknaden din. Kan det mangle noen ark/attester/vitnemål?

Du får ringe tilbake å høre :)

Skrevet

Jeg hater å ringe til offentlige telefoner, men må vel det:/ Hadde jeg nå bare hørt telefonen når den ringte så hadde jeg sluppet å ringe selv.

Tror nå jeg har sendt alle papirer (kopi av vitnemål, kopi av vielsesattest pga navneendring).

Skrevet

Til offentlige kontorer skulle det stå.

Skrevet

De ringer alle som søker, bare for å slå av en prat om hvordan studiet er, hvordan alt fungerer, høre om du har noe du lurer på osv. :)

Slik er det ihvertfall med Høgskolen Stord Haugesund, og flere andre. Men det hadde kanskje vært lurt å ringe opp igjen i tilfelle da. Eller, om det er noe viktig så ringer de vel deg opp igjen..

Skrevet

Får håpe det bare var det da, det er faktisk på høgskolen stord haugesund jeg har søkt også:)

Skrevet

Se der ja, da er det nok sommerkontoret deres som har ringt :)

Jeg fikk brev om at de kom til å ringe da, har ikke du fått det?

Skrevet

Ikke som jeg har registrert..fikk noe brev om åpen dag, kanskje det stod der?

Skrevet

Nå fant jeg brevet og der stod det jo at de kom til å ringe.. dumme meg:) Men da var vel den saken oppklart, takk for informasjonen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...