hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Er inne i vogn jungelen nå og det er søren ikke lett å bestemme seg:)
Seven Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Denne vurderer jeg også! Synes den var kjempe smart! Og blir veldig liten sammenslått og i tillegg har 2010-modellen fått lunere kalesjer. Ingen som har erfaring med denne vogna?
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Jeg har den. Har brukt og bruker kun sportsvogndelen. Er veldig fornøyd. Synes den er veldig praktisk og herlig at den tar så lite plass i bilen. Kan bli enda mindre når man tar av hjulene bak, det er veldig enkelt å ta disse av og på - om man trenger mer plass til andre ting. Synes også det er greit med det store "lomma" under vogna. Har plass til mye. Jenta mi på drøye 10 mnd elsker vogna og sover veldig godt i den. Pluss med regulerbart håndtak, slik at den passer både høye og lave personer. Har ikke hatt noe problemer med den og har hatt den siden slutten av februar. Har ikke hatt noe problemer med å kjøre vogna på ulike underlag. Den er veldig lett, slik at jeg som har ryggproblemer har ingen problemer med å ta vogna ut og inn av bilen f.eks. Kalesja er jeg også fornøyd med. Enkelte vil nok fortsatt kanskje synes at kalesjen er åpen, men jeg synes ikke det er noe problem. Uansett vogna anbefales!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå