Gå til innhold

"Rar" i magen...


FrkFryd75

Anbefalte innlegg

Har til tider små "knip" i magen... Ikke vondt eller noe, men blir nå jammen litt usikker på hva det kan være. Noen andre som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde dette de første ukene. Tror det er fordøyelsen som jobber saktere, og gir luftsmerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat... Er i uke 10 nå, men da satser jeg på at det gir seg etterhvert. Takk skal du ha! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever noe lignenede ca 30 min etter mat får jeg sikkelig mageknip. regner med at det er ennå en av de tingene som bare er sånn..er i uke 12 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har vært mye plaga med det samme siste uken, og det skyldes fordøyelsen -særlig etter litt tung middag kan det bli sånn, så jeg prøver å styre unna det mest tungtfordøyelige for tiden. Er i uke 11 nå...

 

Men det kan jo hende at du har smerter fordi morkaka (nå ble jeg usikker på om det er den i grunn, men noe sånt i allefall) utvider seg mye i første trimester -har hørt om folk som får sånne små "tak" i magen pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok livmoren din som vokser og strekker seg... har slike strekk jeg også...

ikke vondt egnetlig.... av og til får jeg det veldig hvis jeg ler eller strekker meg på en rar måte....

 

nesten så jeg må krympe meg.. hehe. merkelige greier... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...