Gå til innhold

Jordmor sendte meg til sykehuset.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde kontroll i dag 39+4.. Vi snakket litt å jeg sa at jeg syntes kanskje at det hadde vært litt mindre bevegelse de 2 siste dagen (noe jeg har tenkt at kunne være pga at hodet hadde festet seg) Noe jordmor sa var vanlig, og hodet hadde festet seg..

Jordmor sa at vi får ta noen mål å snakke litt mere etter d.. Da vises d seg at SF målet ikke har steget.. Det har vært det samme nå på de 3 siste kontrollene.. Hun sa da at jeg måtte dra på sykehuset for UL og ctg.. Etter en normal ctg, og en UL som viser at lillegutt er 14% mindre enn gjennomsnittet.. så han er nå 2900. Så må nå gå oftere å kontrollere veksten slik at de vet at den ikke synker.. Så da lurer jeg på: Har jo termin på mandag så hvor mange kontroller regner de med jeg skal rekke å gå på? Er det nå større sjangse for at jeg går langt over terminen fordi lillegutt er litt liten??

Vekten har vell ikke noe innvirkning på når fødselen starter?? Jeg håper virkelig ikke d, for jeg er VELDIG klar for å få han ut nå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn hadde -12%avik og vannet gikk 6 dager før termin. Han var 3006g da han ble født 4 dager før. Så tror ikke vekt har noe å si for fødsel.

Men de lar deg neppe gå noe særlig over dersom de mistenker morkakesvikt, da har nemlig babyen det bedre på utsiden.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...