Rampongi Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Er dere virkelig så lavmål at dere må hakke på de som allerede ligger nede og desperate legger ut spm her inne? Noen av dere innrømmer til å med at dere aldri ville ha sagt noe lignende til venner, men tar ikke en femøring for å skrive det til noen her. Håper inderlig dere er bedre å ha med å gjøre i det virkelige liv! Frekke mennesker!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Har ikke du vært her så lenge at du vet at dette ikke hjelper?
Rampongi Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2010 joda, jeg vet det ikke hjelper. Men jeg blir så innmari skuffa over at man er sånn til hverandre..
Gjest Skrevet 22. juni 2010 #6 Skrevet 22. juni 2010 Er blitt litt sånn her inne at jeg tror at alt bare er troll og tull, så da er det kanskje litt for lett å slenge med leppa.......... Blir så lei av trollehistorier! Hilsen meg (som av og til kan være litt frekk.........)
Rampongi Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2010 Jeg kan vel også slenge med leppa, men å ønske at folk blør ihjel etter aborter og lignende blir litt i overkant idioti og surmagga altså. Men jeg kan jo ta med meg min pripne medfølelse og gå på skravle jeg da
Rampongi Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2010 nå må jeg rette på meg selv. Den som skrev om å blø ihjel skrev jo under med nick.. men frekk var hun åkke som
Gjest Skrevet 22. juni 2010 #9 Skrevet 22. juni 2010 Å herlighet! Den var litt drøy ja!!!!! Jeg er ikke sååååå ille altså! Stort sett ganske grei ;o)
kitty litter Skrevet 22. juni 2010 #10 Skrevet 22. juni 2010 Nå er da frekk mellomnavnet mitt da...ikke noe nytt det..
Rampongi Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 22. juni 2010 Nei, det er mulig neffi. Jeg håper for all del jeg ikke trenger hjelp en gang, og du mot formodning skulle være uenig eller imot det jeg trenger hjelp eller støtte til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå