Gå til innhold

Slanketråd! Hvilken diett brukte du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye gikk du ned og hvor lang tid tok det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er på ketolyse diett, har gått ned 7 kg på 7 uker :-D er egentlig i mål nå, men redd for å gå opp igjen, så spiser bare lavkarbo. Har vært artig å slanke seg!

Skrevet

Hvordan ser din måltidsplan ut, til deg som går på lavkarbo?

Skrevet

Skal begynne/har begynnt på lavkarbo også. Lurte litt på dette her da:) Bruker du boka fra ketose.no?

HI

Skrevet

Jeg slutter bare å spise sent på kvelden, dvs. etter klokken syv. Så går jeg ned til ønsket vekt, så kan jeg spise som normalt igjen.

Skrevet

Bruker ingen diett, men spiser grovt og grønt. Kuttet sjokolade og godis og jogger en gang i uken.

Skrevet

Glemte å si at jeg har gått ned 7 kg og det har tatt 3 mnd..

Skrevet

Jeg bruker sunn fornuft og jeg beveger meg hver dag.. har gått ned 12 kilo siden februar..

Skrevet

jeg bruker oppskrifter fra lavkarbo.no. har ikke noe bok, men har lest meg opp på nettet på hvilken mat som er uten sukker og stivelse. er mye sjult i halv fabrikata. spiser stort sett grønsaker, salater, rent kjøtt, fisk, ost og cream fresh

Skrevet

Jeg har gått på nokadietten i 5 uker nå. Gått ned 6 kg.

Shake til frokost, bar til lunsj, vanlig middag, shake til kvelds.

Er jeg veldig tidlig oppe legger jeg inn en shake til.

6 kg er inkludert 2 enorme utskeielse dager pga planglagte begivenheter før planlagt kur.

Skrevet

Oh my god liksom: fortell mer om den dietten! Er det en suppe med bare grønnsaker som du spiser til alle måltider? Hvor mye veide duu til å begynne med (er det væske eller fett d har mistet)?,. Håper på mer utfyllende info. Jeg er 62 og skal ne di 57- det må skje fort for jeg er så forferdelig utålmodig:)

Skrevet

Det som går fort av kommer ofte fort på igjen og gjerne litt til.

Sulting var dietten jeg foretrakk, raste jo ned iv ekt, men da jeg begynte å spise normalt igjen, la jeg på meg alt pluss litt til.

Low carb ble løsningen for min del, gikk ned 30 kilo på litt over et år og har holdt vekten bra (bortsett fra en periode hvor jeg droppet low carb og spiste snop i bøtter og spann)

Skrevet

http://supersniken.blogg.no/1238092764_oppskriften.html

Fulgte denne dietten slavisk!

Spiste ikke tyggis en gang =(

Nå er det ei uke siden jeg var ferdig, og vekta er stabil! Det er veldig forskjell på hvor mye du går ned, men de fleste går ned minst 4 kg. Når jeg skrev litt om dietten her mens jeg hold på å slanke meg, var det mange som sa at det ikke kom til å gå, og at jeg kom til å gå opp igjen alt den første uka.

Men det ser bra ut foreløpig! ;o)

Lykke til!

Skrevet

Pepper & Cola sammen med mye dansing og lite søvn.

Gikk ned 15 kilo på en mnd.

Skrevet

Jeg har gitt opp dietter, har gått over til livstilsendring som er mye bedre.

Min nye livstil går på lavkarbo, begynte strengt de første månedene med ca. 15-30 karber pr dag. Nå holder jeg meg under 60 karber til dagen og har gjort det i 1 år.

Gikk ned 20 kilo på 6 mnd og har holdt vekten etterpå (ca 8 mnd).

Skrevet

Minst 3 av de 4 kiloene er jo vann...de kommer rett på igjen etter noen uker.

Skrevet

er mange som går opp igjen når de går på lavkarbo også!!

Skrevet

De som går opp igjen begynner vel gjerne å spise masse karber igjen da?? Tror ikke du går opp igjen hvis du gjør en livsstilsendring og holder deg unna alt for mye karber...

HI, som har spist lavkarbo i snart 5 uker- føler meg helt fantastisk!

Skrevet

ja, hvis de begynner å spise mye karbohydrater igjen,ja. Jeg spiser lite karbohydrater hele tiden, altså permanent. Men ikke fanatisk, jeg går ikke på noen kur.. Og jeg har blitt så slank og smekker at jeg for første gang på en evighet gleder meg til bikinisesong..Jeg trener endel i tillegg og har fått en kropp som da jeg var 20.. Herrrrrlig!!!!

Skrevet

Ikke hvis du endrer livstilen og ikke begynner å spise på sukker og karbohydrater igjen....

Kjenner en haug med folk og det er kun dem som går tilbake til å spise sukker, snop, karbohydrater osv som går opp i vekt og det sier seg jo selv at man selvfølgelig går opp i vekt da ;-)

Er medlem i flere forskjellige lavkarboklubber og det er en gjenganger at de som ikke klarer livstilsendringen og går tilbake til et liv med sukker og karber går gradvis opp igjen. Sukker og karber generelt (utenom karber man får i grønnsaker) har kroppen ikke bruk for og er helt unødvendige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...