Attekattenoa Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Noen som har noen gode tips til serier jeg kan laste ned? Jeg har sett Dexter, Greys, Private Practice, Desperate H, House, Miami Medical, the Forgotten, Damages, 4400. Har også sett en del True Blood og Heroes. Dette er de jeg kommer på i farta! =) Veldig takknemlig for tips!!
Gjest Sauen og ungene Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 How I met your mother - fantastisk serie om en vennegjeng på fem. Komiserie, er vel kommet 5 sesonger. Scrubs er også superbra, handler om ansatte på et sykehus. Komiserie. The big bang theory er også morsom. Fringe er ganske spennende, handler om etterforskere i FBI som etterforsker paranormale greier. Harpers island var spennende. Life on mars var bra, men dødsteit slutt (så den amerikanske versjonen) Flash forward er superspennende og må sees :-)
min_lille+en spire Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Royal pains, entourage, hung. Alle er bra serier )
Eva_81 Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 The Wire, Sopranos, Six Feet Under, Sex and the City...
Gjest Skrevet 22. juni 2010 #6 Skrevet 22. juni 2010 Nurse Jackie synes jeg er bra. Sopranos er favoritten min, og Twin Peaks er og ganske spennende.
stjertløvetann Skrevet 22. juni 2010 #7 Skrevet 22. juni 2010 Sopranos Six Feet Under Seinfeld Black Books
Panterjenta85 Skrevet 22. juni 2010 #8 Skrevet 22. juni 2010 I tillegg til de som har blitt nevnt ser vi/har vi sett på House, Bones, Flash Forward (kansellert etter en sesong), CSI, The Big Bang Theory, Life (fantastisk serie som faktisk har en slutt), Scrubs, Black Books, Green Wing, The Pacific, Band of Brothers, Chuck, Oz, Lost, Heroes, Firefly, The Tudors, 90210 og The L Word. Og i tillegg litt tegnefilmer: Invader Zim, Family Guy, American Dad, The Cleveland Show At vi bruker mye tid foran lerretet? neeeeida.
stjertløvetann Skrevet 22. juni 2010 #10 Skrevet 22. juni 2010 Glemte The Office og The Extras, sistnevnte med noen ubetalelige episoder med Orlando Bloom og Kate Winslet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå