mormor.com Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Er det noen som har tatt fettsuging eller mageplastisk? har veldig lyst til det og har spart opp penger til det.. Men nu har jeg blitt veldig usikker..
Monajenten Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Ja jeg har tatt mageplastikk med fettsuging (det "må" man ved full bukplastikk.) Hva lurer du på? :-)
mormor.com Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2010 Er du fornøyd med resultatet? hvordan var det etter det? Må man ta fullbukplastikk for å få et godt resultat. har en mye på "sidene" og liten mage under navelen...
mormor.com Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2010 Er det noen andre med erfaringer?
Monajenten Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 Det spørs hvor mye man har egentlig, jeg har ikke så god peiling på hva man bør og må. Jeg hadde ikke heng når jeg stod, kun når jeg satt, men måtte likevel ha full bukplastikk. Da skjærer de ut navlen, drar ned huden og syr den fast igjen ca. ved trusekanten, og syr på igjen navlen. Så fettsuger de håndtakene på siden for å få en jevn linje. Det var jævlig etterpå, og man blir vel sykemeldt i to uker. De tre-fire første dagene var verst, da fungerte jeg ikke. Men det var definitivt verdt det, man får jo smertestillende. Jeg har tydelig arr på navlen og det irriterer meg. Har vært å fått det korrigert en gang, men det hjalp ikke. Noen har lettere for å danne arrvev enn andre og sånn er det bare. Jeg ville uansett gjort det igjen, heller arr på navlen enn grusom mage. Alt i alt er jeg veldig fornøyd.
mormor.com Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2010 ok! Hvilken klinikk brukte du og hvor mye måtte du ut med? Det er arr jeg er redd for siden jeg har et stort arr etter blindtarmen som jeg tok for 7år siden og det er nesten like ille nu som da...
Monajenten Skrevet 22. juni 2010 #7 Skrevet 22. juni 2010 Jeg opererte på Colosseumklinikken i Oslo, fikk det dekket. Jeg skjønner du er redd for arr men det er faktisk bedre enn grusom mage. Men nå vet jeg ikke hvordan din ser ut da. Det største arret, der huden blir sydd fast igjen, ligger nedenfor trusekanten. Mitt arr er rødt på ene siden og helt lyst på andre siden. Det er ikke kjempefint, men det plager meg ikke da jeg kan skjule det med undertøy/bikini o.l. Arret på navlen irriterer meg mer, men det er ikke noe å gjøre med det. Jeg ville som sagt ikke hatt "gamlemagen" tilbake for å slippe det arret.
mormor.com Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2010 Kan jeg spørre hvorfor du fikk dekket det? Du behøver ikke å svare om du ikke ønsker. Hva må til for å få det dekket?
Monajenten Skrevet 22. juni 2010 #9 Skrevet 22. juni 2010 Hei, har vært borte en stund:-) Jeg fikk dekket det pga. helhetsinntrykket. Jeg hadde ikke nok heng i følge reglene, men nok til at det gikk an å operere. Det gikk utover livssituasjonen min og ødela såpass mye for meg at legen vurderte det til at oppfylte kravene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå