Gå til innhold

Lurer på om TR har glemt meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde IKM Søndag eller i går- har hatt en litt usikker syklus siden jeg fødte sønnen min. Kjenner ingen symtomer på hverken det ene eller det andre, testet negativt i morges og TR lar vente på seg...

Noen fler i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen dager til og fra kan jo skje. Samtidig vil jeg jo si at det er ikke sikkert at testen blir positiv enda. Ta ny test om to dager og se da...

Kanskje vi kan si gratulerer... Kanskje....

Skrevet

Den ble positiv med en gang sist graviditet, men det trenger jo ikke være likedan denne gangen:)

Har bestilt meg fler tester, venter til de kommer med å teste igjen. Hvis ikke TR kommer i mellomtiden da. Kryser fingrene:)

Skrevet

Har det på same måten!

Hadde IKM 17.juni, og fortsatt ingen TR. Men negativ test i dag.

Skjønnar ingen ting...:P

Skrevet

kan hende det går et par uker til før dere kan teste. evt har testene blitt feil i produksjonen. syklusen er kansje forferdelig lang plutselig. kansje dere har inntatt medisiner som hemmer kroppens signaler på noen måte. det er veldig mange grunner. selv håper jeg at jeg har sett TR for siste gang på godt over et år. er mekti lei av hele greia.

Skrevet

Har tatt 3testar sidan IKM, så reknar med at testane fungerar, men at det KAN vere for tidleg å teste. Misstenker forflytting at EL-tidspunkt (med ca 5dagar). Så må vel berre vente å sjå om det skjer noko..

Har ikkje tatt nokon medisin.

Håpar no at TR ikkje dukkar opp;) Med tida vil vise!

Har ein test igjen..den tenkte eg å vente med til det har gått 19dagar sidan EL (har lest at det er anbefalt), men tenker då å rekne ut i frå ei eventuell forskyvd EL..så blir litt å vente...ca 30.juni

Håpar TR ikkje kjeme før den tid! Vil ikkje ha den!:P

Skrevet

Fortsatt ingen TR her, så jeg lar meg selv håpe litt nå:D Ikke mye da, er jo redd jeg blir skuffet.

Fortsatt ingen symtomer på noen ting, annet enn at jeg gjesper i eininga:D Men, med en 1åring i hus kan jo det ha noe med saken å gjøre;) hehe.

Venter på billig-tester i posten, så må jeg vel teste igjen:)

Hvordan går det med dere andre?

Skrevet

Slår meg sammen med dere jeg, hadde iKM på lørdag, men ingen positiv test så langt.. Skjønner ingenting av det her plutselig.

Skrevet

Bra det er fler enn meg..

Hadde det om ikke annet kommet noen symtomer, hadde jeg forstått litt mer- men, nei da!

Vi får krysse fingre og tær for at det klaffer for oss denne pp!:)

Skrevet

Jaja, da var tanta et faktum..

Da går vi inn i vår 4pp, og håper på bedre lykke denne gang:)

Håper dere andre har mer positivt resultat enn meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...