Gå til innhold

Hjelp!! Forlover kjoler, hvilken hadde dere valgt ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å kjøpe en kjole fra England skal være forlover til min søster som gifter seg, skal også på "horse race" i england snart, så vil kunne brule kjolene til begge anledningene.

Er ca 1,65, har timeglassfigur , veier 55 kg, har lnag blondt hår...

hva synes dere om denne

Beige

http://www.karenmillen.com/Lingerie-satin-dress/Dresses/karenmillen/fcp-product/903000054162

http://www.coast-stores.com/FANTASIA-DUCHESS-SATIN-DRESS/Races---view-all/coast/fcp-product/2143405626

eller

Rosa/fuschia

http://www.coast-stores.com/JOCASTA-DRESS/Races---view-all/coast/fcp-product/2143405266

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den første var finest synes jeg

Skrevet

Ville valgt den rosa hvis det er en farge som kler deg. Frisk og fin! Den med sløyfen er absolutt sistevalg, den andre lyse er veldig fin, men jeg er nå glad i farger:-)

Skrevet

Første var fin, siste var penest i fasongen, men fargen var ikke helt min smak.

Skrevet

Synes alle var fine:)

Skrevet

Åh, da blir du stilig!

Skrevet

Blir det riktig å ta en så lys kjole som forlover da? Synes man bør ta en kjole med farge jeg. Bare bruden som skal ha lys kjole er nå min mening. Men for all del kjolen var fin den.

Skrevet

Dessverre kan du ikke velge de to første fordi fargen er feil.. Den første var rå, men hvit får du den i en annen farge så ville jeg ha tatt den.

I bryllup skal du ikke gå i hvit, svart eller rødt.

Skrevet

Den første var finest, men som forlover kan du ikke ha verken den eller nr 2 (kun bruden som skal ha hvitt, og disse var såpass lyse at det vil bli VELDIG feil).

Gå for nr 3, fantastisk kjole og fantastisk farge!!! Skulle ønske jeg hadde figur til å kle meg i sånne kjoler...

Skrevet

slutt å gnåle ;) Den første var deffinetivt finest :D Er så old school å ikke kunne gå med rødt, hvit og svart.. Gamle tradisjoner :P Du kan jo høre med søsteren din om du kan ha den da, fo da blir det ikke sure miner :P Men den første var nydelig! dessuten, så er den ikke hvit heller, den er kremet eller beig ;)

Nydelig :D

Skrevet

Hvis det er greit for bruden er det vel ikke noe problem? Ikke alle som er like opphengt i kotymeregler eller hva i all verden det kalles. Tipper at bunadspolitiets underavdeling dib-polisen ikke møter opp på kirketrappa og sprayer kjolen rosa:-) Hør med brura du, HI:-)

Skrevet

tull og tøys, den er ikke hvite men creme/beige, og det er tillat ;)

HI

Skrevet

Ok, hvis du syns det.

Men jeg ville dobbeltsjekket med bruden. Skal gifte meg selv, og ville ikke likt at forloveren min kom i såpass lys kjole. Og jeg fins faktisk ikke konservativ, men akkurat "kun bruden i hvitt" holder jeg ved.

Syns bruden det er greit, så har jo selvsagt ikke min mening noe å si.

Den første var forøvrig helt fantastisk!!! Selv om jeg personlig ikke syns den er "forlover-materiale".

Kos deg i bryllup ;-)

NN 21.09

Skrevet

Jeg hadde brydd meg midt på leggen om forloveren stilte i en beige kjole.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...