Gå til innhold

Ahhh! Ferien starter på fredag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha regnet bort soving, spising, dusjing, nettsurfing og generell gloing, så er det jo kun noen timer til!

Kommer nok til å savne jobben, men livet på hytta er ikke å forakte. For ikke å snakke om hvor mye gøy guttungen har der!

Glede seg!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Liker nicket!

Hytte og barn er gull. Man skal ha steder man kom tilbake til år etter år, vinter og sommer. Gleder meg hemningsløst til uka jeg også, da er det farvel til hverdagene og byen.

Skrevet

Jeg følte meg usedvanlig kreativ som kom på det nicket, hehe

Ja, det skal bli så godt å slippe osloluften i noen uker. Ikke bare luften, men byens mas, alle idioter på trikken m.v. For ikke å snakke om å kunne sove lenger enn til kl 06.00. Deilige ferie!

Håper bare solen titter frem litt mer enn i fjor. Da var vi tre uker på hytta og hadde sol i fire dager. Må si at så mye regn legger en demper på humøret, selv om det blir mye sopp i skogen av det.

Kos deg på ferie Sug lut!

Gjest sug lut
Skrevet

Man får investere i masse fancy regnutstyr, da blir det gjerne opphold. Og uansett - Uendelige dager der absolutt ingenting må skje er min ide om himmelen - nå må det bli ferie. Kos deg du også!

Skrevet

Høstferien nesten ferdig planlagt, og betalt.

Sommerfeien har jeg tenkt å sove en hel del av. Gjort mitt beste i dag. Sov inne, og ute i solen.

Skrevet

Jeg har dessverre kjøpt ny bikini og shorts idag, så da blir det vel regn...

Ja, Doppler, det er ufattelig deilig å sove. Skulle ønske gutten satte litt mer pris på det også, men far i huset står som regel opp med ham i helger og ferier. Kan ikke klage på det.

Imponerende å planlegge helt til høstferien må jeg si:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...