Gå til innhold

Å kjenne liv i tredje mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig at det var babysprell, eller har jeg bare hatt ett tre sekunders tilfelle av luft i magen, rett over livmoren, på en måte jeg aldri har opplevd før? (Uten å faktisk være oppblåst/føle at jeg har luft i magen sånn ellers) Gir sommerfugler i magen en ny mening i hvertfall. :) Når er det mulig å kjenne noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får sikkert høre mange her som skriver at de kjente liv i uke 8-9 osv..

Men, somregel kjenner man ikke ORDENTLIG liv i magen før i uke 14 og utover.. Noe tidligere er bare luft.. KJennes veldig ut som baby.. Men i å med at barnet bare er et par cm stort, så er det ikke mulig

Skrevet

Da satser jeg på at dette bare var luft, enda så merkelig det føltes. Kroppen er jo merkelig når man er gravid. Takk for ordentlig svar. Forventet egentlig sånne typiske "er du dum eller"-svar. Har sett så mange bli slaktet for å stille spørsmål her inne, men måtte bare ta sjangsen siden det var så nytt og rart. :)

Skrevet

Forstår deg veldig godt :) Lurte også på dette, når det var mulig å kjenne liv.. Så jeg spurte legen, og så litt på nett.. Men noe tidligere enn 14 uker er somregel bare luft.. Men, ikke for den del.. Du har de som insisterer på at det var babyen de kjente i uke 8 å! :P

Men, for all del. La de tro det :)

Kos deg med spiren, og ha en fortsatt fin sommer..

Hilsen meg som svarte ovenfor her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...