Gå til innhold

Uff, gravid eller ikke, usikker å rar!! ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var ikke planlagt, men jeg hadde sex på EL dagen, uten å vite om dette! Ris på egen rumpe det er greit:)

Jeg venter menstruasjon på kommende fredag, men har vært øm i pupper og mage siden fredag som var.. Brennende følelse i puppene dagen lang, og stikkende "mensssmerter"... Har ei datter på 3 år fra før, har mistet en gang i MA, men nå er jeg usikker på om dette blir tredje graviditet. Har testet 2 strimmel tester som var negative, og tok en test midt på dag igår som også var negativ. Er det alt for tidlig å teste ? Bør jeg vente til fredag? Jeg klarer ikke denne ventinga !!

Kan man innbille seg så sterke smerter, fordi man tror man er gravid??

vet ikke helt hva jeg ville frem til.. Meen, dele litt tanker iallefall!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliten2
Skrevet

he he, jeg var livredd for at jeg var gravid akkurat som deg og har gaatt aa hatt symptomer som du beskriver i ca. 2 uker.. jeg hadde sex med mannen i gaar kveld for aa se om ikke det ville hjelpe aa lokke mensen paa vei.. og det gjorde det. den kom i dag, og jeg er en kilo lettere over skuldrene

jeg har ogsaa brukt mye rokkering disse ukene bare saann for aa hvertfall ikke hjelpe noe aa feste seg.. uff ..

du maa nok bare vente.. lykke til. den er sikkert negativ og du er bare overnervoes

Skrevet

Bliren såå lurt altså ? Jeg har mange ganger fryktet å væe gravid, men har ikke hatt den brennende følelsene i puppene! Er det som skremer meg mest !! Kjennes ut som om jeg er solbrent nesten!! En blir gaal!! Om jeg tar en test i morgen tidlig da? med morgenurin? da er det 12 dager siden EL !!

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

ta en test i morgen tidlig du!

hva vet jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...