Linnsy77 Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Sønnen min skal over i ny barnehage i august og jeg har lyst til å kjøpe en ting til tantene fra han. Noen som har noen gode tips? Det er samlet inn penger fra alle barna til felles gave, men har lyst til å gi noe i tillegg fra sønnen min.
BlåBlå Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Nå kommer du til å få pes fordi du kaller dem tanter :-) Bare vent. Vi kjøpte håndlaget Belgisk konfekt til dem, med et fint kort til. Det falt i smak.
Elletuppa Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Ja klart hun får det, så fremst ikke alle som jobber i barnehagen er søstrene dine...Hadde en 5 åring hos oss som sa til bestefaren i garderoben da han sa barnehagetantene: " Jeg har ingen tanter i denne barnehagen" Bestefaren hva kaller du de da? Jenta: Tove, Berit og Line, det de heter bestefar.... ¨ Forslag til gave: god krem, kaffe, sjokolade, eller noe i den duren. Ville styrt unna pynte ting, alle har ulik stil og kan ha huset fullt...
Gjest datatyven Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 En kake de kan ha på lunchrommet, konfekt som ovenfor nevnte, ting de kan spise å kose seg med på jobben.
Linnsy77 Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2010 De kaller seg selv for barnehagetanter, så det tar jeg med knusende ro:) Mange fine tips her, har tenkt på en god kaffe og konjakkuler eller noe i den duren, så tipper jeg går for noe sånt!
sologsommer Skrevet 22. juni 2010 #6 Skrevet 22. juni 2010 lys/servietter Konfekt vin (ja vi drikker faktisk vin :-) ) krem lipgloss shampo osv. i reisestørrelse vi liker det meste :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå