Gå til innhold

Gledelig nyhet..


Mammatilfinesmå

Anbefalte innlegg

På søndag hadde jeg ganske kraftige smerter i magen som kom og gikk. Og i går hadde jeg to (minimale) blødninger.

Ble selvfølgelig livredd ettersom dette er første gang jeg er gravid, og i tillegg finner man mange skrekkeksempler inne på disse sidene.

 

Jeg dro inn på legevakta, som sendte meg til gyn i dag. Der fikk jeg se et lite nurk med et bankende hjerte! Gleden er nå stooooooor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var godt å høre! Føler jeg går på nåler selv, redd for at et eller annet skal skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også på nåler,og har ventet på at noe skulle skje. Så var ganske sikker på at det var over og ut i går/dag. Nå skal jeg prøve å senke skuldrene,og nyte denne tiden istedet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he-he... Melder meg inn i denne klubben jeg! Var også på ul i dag, etter å ha oppdagen en liten brun flekk i truseinnlegget på søndagskveld.

Vi har prøvd i bli gravide i to år nå, så satt den på 3.ivf. Kjenner derfor jeg er ekstra anspent.

Var på ul i forrige uke også (uke 7), og i dag hadde den blitt mye større! Legen tok også ul utenpå magen, og da så vi tydelig den lille bønna som hang i navlestrengen sin:):)

 

Så nå må vi prøve å nyte ja! (men lettere sagt enn gjort!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...