Gå til innhold

Litt blod og litt slim og masse vonde kynnere hmmmm!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mye vonde kynnere og en veeldig stram mage de siste dagene. (36+1) Hadde sex i går kveld, men ingen blod da. Merka at jeg følte meg litt fuktig og skulle gå inn på doen, der var det friskt blod med litt slim (ikke seigt) Blir spennende å se om det er noe på gang her.

Begynte på bringebærbladkapsler forige lørdag (da ble kynnerene litt værre) og har i tillegg begynt å ha sex igjen etter påbud frem til uke 34. Tror ikke det blir noen fødsel enda fordi de andre sv.skapa fikk jeg veldig løs avf.i dagene før. ! fødsel gikk slimproppen på morgnen (bare myyye mer seigt slim + blod) da fødte jeg på kvelden. Får bare følge med litt å se. Har kontaktet føden og de har skrevet det opp.

Noen andre som har opplevd bare litt slim med friskt blod?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende! Kanskje greit å holde han inne litt til, men virker som det er store sjanser for at du slipper å gå over i hvertfall, om det fortsetter sånn:)

Skrevet

Ååå så spennende, jeg er 36+4 å jeg kan også tenke meg å begynne nå, hun er jo over 3 kg nå...

Plages også med mye vonde kynnere, å mer utflod nå enn før, det ligger liksom litt blankt på papiret etter dobesøk, men antar at dette kunn er utflod og ingen slimpropp....

Har hatt hard avføring fram til igår, å nå er den mer (ikke flytende) men ja, husker ikke ordet! haha (det renner mer, men ikke tyntflytende)

Lykke til Katta

Klem!!

Skrevet

Masse lykke til Katta :) Høres ut som at du skal slippe å gå over i allefall. Snart har du lille gutt der :)

¨

Klemmer fra meg :)

Skrevet

Er det sånn at når man blir løs i magen så er det et tegn på at fødselen snart er her?? HÅPE:O)

Har vært det de siste 2-3 dagene...

Skrevet

Jeg fikk ikke det med første, husker ikke med nr 2, men det kan være at du får løs mage om fødslen er igang :o)

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. Har fortsatt mye kynnere her, men ingen blod, bare litt tynt slim (ikke seigt) Tok å shavet meg litt for sikkerhetsskyld, og klarte jo selvfølgelig å kutte meg litt der nede!!! Kan godt begynnes å modnes ja, for han var allerede 2500gram i uke 33+1. Men han må gjerne være i magen til lørdag, da er jeg 37 i følge mens termin, og mandag i følge ul. Er spent, nervøs, redd og rastløs på en gang her. Er 13 år siden sist. uhu!!!

Kan i allefall si at sex og chilinøtter og en tur på senteret er god modning i allefall hehe. Får bare håpe det er slimproppen da og ikke rester etter blod etter sex i går,men da ville vel kanskje ikke blodet vært nesten helt friskt?

Klem fra meg. Ps fikk og noen vonde smerter nederst i magen i natt(morges) så kan jo være han holder på å feste seg også, men håper selvsagt at d er modning da jeg er vant med å føde små barn!!!

Skrevet

Ps, ja jeg ble løs i magen med begge to før fødsel (i tillegg til oppkast, men da var riene godt igang) Er fortsatt hard i magen. Dette er et barn m ny mann så skal se at det blir heeelt annerledes denne gang, og nr 3 er kanskje en luring!

Skrevet

Lykke til hvis du er i gang da, Katta:)

Hold oss oppdatert?!

Klem:)

Skrevet

Tusen takk Pikenurk. Det skal jeg gjøre vettu! Men er nok som jeg skrev litt lenger opp her hehe. Klem

Skrevet

Ble helt stille fra i natt. Smertene og kynnerene stoppet opp og fra å komme litt blod i går med litt tynt slim, er det helt tørt idag. Regner med det er maserier som vil vedvare en god stund. Får se hva dagen bringer. Klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...