Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste tre-fire dagene har jeg gått med en konstant følelse av at jeg må tisse. Jeg kan gå på do for å tisse, så tørker jeg meg og vasker hender, og da må jeg søren meg tisse igjen. Flere ganger har jeg snudd i badedøra for å tisse mer, men da kommer det jo selvsagt ikke noe. Men der kjennes sånn ut hele tiden!!

Jeg trodde dette var nokså vanlig helt i starten på svangerskapet og noe seinere mot fødsel. Nå er jeg i uke 30. Må jeg regne med at det fortsetter sånn resten av svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å ja,kjenner meg igjen der.. 38+5..

går en del do papir for og si det sånn

Skrevet

Jeg også trodde dette ville roe seg ned etterhvert, men den gang ei! Har aldri kjøpt så mye dopapir i hele mitt liv som i dette svangerskapet..

Skrevet

Så dere tror det vil være sånn resten av tiden frem til fødsel?

Skrevet

He he, ja det skal du ikke se bort fra!

Må tisse bare jeg reiser meg opp, eller det vil si, det føles sånn....kommer jo bare dråper!

Men hvis det i tillegg er ubehagelig bør du sjekke deg for UVI, lett å få når man er gravid...

Skrevet

Det er ikke ubehagelig i så måte at det svir og sånt. Men blæren kjennes oversprengt ut, og det går liksom aldri over selv de gangene jeg tisser mye. Det føles liksom som om jeg må tisse mer mens jeg tisser.

Skrevet

Du trenger ikke å kjenne at du har UVI i svangerskapet :o)

Greit å få sjekket :o)

Skrevet

Jeg har time hos jordmor i morgen. Kan hun se det når jeg tar med urinprøve?

Skrevet

JA hun kan sjekke, men du må sikkert ta med en urinprøve til legen om hun finner ut at du har bakterier... De sender da inn prøven om de også finner ut om du har bakterier... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...