Gå til innhold

Endelig har Vilde kommet til verden!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og for en drømmefødsel. Vannet gikk fredag kveld, riene startet etter en time og 10 timer senere var hun ute. Frisk og rask, 49 cm og 3200g. En perfekt prinsesse!!!

Nå er vi hjemme, døgnet er snudd, ømme brystvorter men fryktelig lykkelig. Ante ikke at det skulle bli en så overveldende og fantastisk følelse.

Ble endel dramatikk for meg desverre. Morkaken satt helt fast og jeg blødde mengder på kort tid. Hørte selv hvordan det plasket i gulvet. Ble hasteoperert og mistet litt verdifull tid med Vilde, men det går nå. Mistet i overkant av 3 L blod. Så er litt slapp kan en si. Men dyktige kirurger og jordmødre, all ære til de!!! Så anbefaler bærum på det varmeste.

Lykke til jenter, dette er bare å glede seg til, ja til fødselen også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Veldig fint navn! :)

Skrevet

Hjemme så raskt etter den tørnen der - det er jammen imponerende! Gratulerer så mye med lille Vilde:)

Skrevet

Fantastisk, gratulerer så mye. Godt å høre at alt gikk bra selv om det ble veldig kritisk en stund! Og at du fikk litt før tid og slapp å gå over!

Gratulerer med nydelig jente, og kos dere masse i tiden som kommer!

Skrevet

Gratulerer så mye! Godt at det endte så fint selv om det ble litt dramatikk for mammaen.

:-D

Skrevet

Gratulerer sååå masse Marit:-) Godt å høre at alt gikk bra!

Har sendt deg en sms også:) Kose deg masse<3

Skrevet

Gratulerer så masse med lille Vilde:)

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta, godt alt endte bra! Kos dere masse.

Klem.

Skrevet

Gratulerer så mye med jenten. Jeg liker selv navnet veldig godt, men det blir vel krasj siden jeg heter Hilde,hehe =)

Kose deg masse med jenten og ta vare på deg selv!

Skrevet

Gratulerer så mye med lille Vilde ;o)

Det hørtes veldig dramatisk ut .. miste 3liter blod ...

Godt å høre at alt gikk bra -og at dere er hjemme og koser dere nå!

Snakkes på DinBaby ;o) Klem

Skrevet

Gratulerer masse med vesle Vilde! Hyggelig at du også syntes det er toppers på Bærum.

Så nå er det bare å kose seg med vesle gullet og la humla suse! Husarbeid er ikke nødvendig, bare krev leie av hybelkaninene, og slapp av mest mulig. Regner jo med at med blodtapet ditt, så orker du ikke mest heller ;-)

Gratulerer enda en gang, og så ses vi inne på DIB =)

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta. Håper det går bra med deg og at du klarer å nyte tiden uten alt for mye vondt.

Skrevet

Gratulerer så mye! Ja, syntes også det er fantastisk!

Skulle egentlig dele min fødselshistorie her i en egen tråd, men har ikke hatt overskudd enda. Han er så sulten så har nesten ikke orket annet enn å amme og sove en time i mellom slagene. Ingen "liten" her, men 4600 g og 56 cm..! Men ut kom han da, og det gjennom "kanalen" og trykkeriet varte kun 35 min :)

Kos deg masse. Og også til dere andre: bare gled dere, er fantastisk og helt uvirkelig på den gode måten!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...