Gå til innhold

Så uselvstendige folk her er.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg leser innlegg her slår det meg hvor ufattelig uselvstendige mange her er. Det virker som komplett umulig for flere å faktisk lete opp enkel informasjon selv. Her spørres det alle slags teite spørsmål som om det er fri på sankthansaften (burde ikke voksne mennesker vite det nå?), når utbetalingsdatoer fra NAV er (hørt om å ta en titt på NAVs egne sider eller?), når skattepengene kommer (ehh, skatteetaten har faktisk også egne sider) og flere andre dumme spørsmål. Jeg er forbauset over at så tafatte og uselvstendige mennesker faktisk har barn, og jeg lurer fælt på hva slags mennesker det blir av barn som oppdras av slike foreldre. Det går faktisk an å lære seg å orientere seg litt ute i den virkelige verden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan faktisk hende at noen synes det er hyggeligere å få svar fra noen personlig. Jeg har selv spurt om ting jeg har visst jeg kan søke opp (men ikke den type spørsmål du nevner), kun fordi jeg da kommuniserer med omverdenen på en litt annen måte. Hvis folk har lyst til å svare, skjønner jeg ikke problemet.

Skrevet

17.05. jeg skulle akkurat til å skrive det samme! Det handler ikke om uselvstendighet, men om å kommunisere med andre. Jeg har ofte stilt spørsmål her inne OG googlet på samme tid, for å dobbeltsjekke, og for å få folks syn på ting og tang. Hvis man spør her inne om det er fri på st.hans aften så er det vel bare fordi man ikke gidder å google, og vil høre hva andre mener... og kanskje få en hyggelig respons også... er jo mest for moro, tror du ikke HI?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...