Gå til innhold

Hvor ska dere med unga deres i sommer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ska ha med unga på Hunderfossen. Der elsker dem å være. Jorukstad fritidsbad blir det også. Ellers blir det Maihaugen en tur.. Vi har leid stor leilighet på Birkebeinern..Dette har blitt en tradisjon ,og noe unga setter veldig stor pris på.Eldste jenta mi er i Syden med besteforeldrene sine. Vi gleder oss på Ferie til Lillehammer..En veldig fin by... Noe tips til hva vi kan finne på i Lillehammer,som ikke koster så mye.. Vi betaler 5500 for en leilighet med 3 soverom, 2 bad ,ink billetter til Hunderfossen,og til badelandet.. Syntes det var vedlig billig jeg...For motel var det 4700,så vi kosta på oss leilighet ..Der har dem jo komfyr og fult kjøkken..Tenkte å lage noe mat ,så vi slipper ut å spise hver dag liksom..Hvor mye penger bruker dere på ferie??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal 2 uker til tyrkia, all inclusive og 1 uke til oldefar Bodø

Totalt blir det myeee penger på ferie i år..

Ca 27000 totalt for syden tur og flybilleter nordover.

Skrevet

Jeg bruker ca 5000 tusen på opphold, pluss minst 4000 tusen i lommepnger, til mat,litt kos ,osv..

Skrevet

Har en liten nyfødt i huset, og en på 2,5 år...

Blir en tur til besteforeldrene som bor langs kysten, så en tur til dyreparken og kanskje en tur til Hunderfossen...

Ellers en rolig sommer.

Skrevet

Har 3 barn!

Skal noen småturer på camping,og 2 uker til syden!

Skrevet

Ikke en dritt... Vi skal nemlig flytte inn i nytt hus i sommer og da tar ting tid.

Kanskje vi skal sende barna på overnatting hos besteforeldre en dag eller to, men thats it... Tar det nok igjen om noen år..

Skrevet

Alle feriepenger gikk til regninger og konfirmasjon så her er det dårlig med ferieplaner...snufs...:(( Men blir en tur på fjellet til slektninger, og en tur ned til Sandefjord for å ta ferja over til Strømstad også campe der over helgen for så å kjøre bil hjem.. Kansje Tusenfryd også endel turer rudt om på museer,for ungene elsker det!

Ha en kos sommer allesammen!!

Skrevet

Ungene skal besøke foreldrene mine på Vestlandet 2 uker (flyr alene). Så skal vi to uker til Italia.

Mannen og jeg skal reise bort en tur når de er hos foreldrene mine. Vet ikke hvor ennå.

Skrevet

bø sommarland

snilsberg, se på gråtass show

hunderfossen

hytta og båt liv på mjøsa :-D

Skrevet

Vi får baby i løpet av sommere og har dermed ikke tenkt å dra så veldig langt. Vi holder oss hjemme, eller på hytta. Besteforeldre på begge sider har sagt at de vil ha ungene mye i sommer, og det skal de få lov til. Barna våre er 5 og 7 år så det blir bare kos for alle sammen.

Men neste år, når jeg forhåpentligvis ikke er høygravid, så tar vi oss en lang ferie.

Skrevet

Syden, dyreparken og hytta :)

Skrevet

Skal til Legoland og Lalandia, leier feriehus i 5 netter. Kommer vel til å bruke til sammen ihvertfall 20 tusen...

Skrevet

Neffi skal egentlig på sommerleier sammen med resten av vennene sine fra Rikets Sal.

Skrevet

Vi skal til Paris og Disneyland:) Bruker ca. 5000 kr på hotell + flybilletter dit...Har brukt myyye penger på ferie i år, var i Thailand i mars og brukte ca. 50000 på den turen :)

Skrevet

Vi skal ut i skjærgården til sommerhuset senere i sommer, så skal jeg til enten Sverige eller Danmark med eldstemann som ikke har lyst å bli med besteforeldrene og de to minste til Hunderfossen.

Ellers skal vi kose oss hjemme med badeland, funpark (lekeland) strandturer, båtturer og kansje en telttur.

Men først skal vi voksne på kjærestetur til Gøteborg en langhelg mens ungene koser seg hos besteforeldrene.

Skrevet

Syden 1 uke

Besøke slekt en dagskjøring unna 10-12 dager

Ellers dra til en dyrepark i nærheten og småturer,kanskje prøve oss på telttur med 2 åringen.

Skrevet

To uker til svigers som bor like ved stranda og dyreparken. Dit reiser vi hvert år.

Skrevet

Hyttetur

Hunderfossen og to overnattinger

Gran Canaria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...