silkeføre Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Venter nr 2 i sommer, og trenger en søskenvogn til og fra barnehagen hvor storesøster, snart 3 år, går. Ca 1,5 km hver vei, vognen kommer nok til å bli lite brukt ellers. Noen tips eller gode råd?
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Mine tuller var det 16 måneder mellom kjøpte emmaljunga meget fornøyd =0)
Gjest Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Når den skal brukes så lite hadde jeg gått for en av de rimelige vognene (og gjerne brukt). Vi hadde Carena double swing, og den var helt kurrant. Den hadde ikke god nok demping til skogturer, men til og fra butikk, barnehage og turer på asfalt var den midt i blinken.
nybegynner07 Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Se om du finner en brukt phil og teds vogn på nettet. Vi er veldig fornøyd med vår! Den er lett, smal og fungerer godt når ikke begge skal sove samtidig.
silkeføre Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2010 Takker for svar! Bør jeg gå for trehjuling med svingbart hjul foran? Innbiller meg at det er mye lettere å trille da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå