Gå til innhold

Tissetrengt.. nå??


HildeHL

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg blir gal! Jeg har vel aldri kunnet skryte av at jeg har en stor blære, men under graviditeten har jeg vært hyppigere på toalettet enn tidligere. Det virket imidlertid som om det ga seg da jeg startet 2. trisemester.. trodde jeg. Jeg er nå 15+4 og i dag har vært den verste dagen hittils! Jeg har mistet litt tellingen på hvor mange ganger jeg har flydd i dag, men jeg tror det har oversteget et tosifret antall for lenge siden! Og det føles ut som om jeg konstant er skikkelig skikkelig tissetrengt, men når jeg går på toalettet er det ikke mye som kommer ut hver gang. Noen som har det likedan?! Blir nesten litt bekymret for at jeg har begynnende blærekatarr eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville nok tatt med en urinprøve til legen for det høres mistenkelig ut som uvi. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Nina! Kom deg til lege før det utarter seg.... AUUU!! :(

 

Jeg er ikke spesielt tissetrengt lenger heldigvis, men må opp 2-3 ganger hver natt for å tisse... *sukk* (regner med at jeg drikker for mye om kvelden... hehe..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, jeg bør kanskje se å å sjekket det ut. Startet strengt tatt i går kveld, så kan ikke se hva annet det kan være enn UVI eller noe annet skummelt. Får se og ringe legen i morgen og få legetime.

 

Selv har jeg i hvert fall også under hele svangerskapet vært oppe flere ganger om natten for å tisse, så der er alt som "normalt". :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei jeg har selv kronisk urinveis innfek, å leverer prøve hver eneste uke... noe man bør vite er at urinveis infek kan sette i gang fødselen alfor tidlig om man går med det over tid.. jeg har vel min 4 kur nå i dette svangerskapet for å holde infeksjonen på det minimale

 

lykke til i morgen er jeg fullgått 17 uker gleder meg over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

jeg var oppe 4-5 ganger om natta i den 3dje mnd, men ikke unormalt mye på dagtid. om du har urinveisinnfeksjon kan du få veldig vondt i ryggen (går på nyrene). også svir det vel når man tisser om man har blærekatarr. håper det var noe til hjelp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...