Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 det ser jo ut som om det er kjempe gammelt! lurer på hvorfor noen sender gamle bilder inn til konkurransen.http://www.lano.no/bidrag/daniel-ostfold-10
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Kanskje Daniel er blitt stor og la ut babybilde av seg selv..
Gjest Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 13:43, hehe Men se på denne da, han var jo prikk lik han som spilte i Den sjette sansen (?). http://www.lano.no/bidrag/hugo-rogaland
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå