SpongeBob Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Huff, har gått med vondt i ryggen siden mandag i forrige uke, og lørdag ble det endelig litt system i det, syntes jeg. "Tak" med jevne mellomrom, tydelig noe som skjedde i livmoren (mini blir helt stille når det står på og så spreller han villt etterpå), men jeg kjente jo ikke noe mer. Det begynte med 15-30 min mellomrom, i morges var det nede i fire minutter, og der er jeg fortsatt. Var hos JM i dag og hun fant myk mormunn, men ikke antydning til åpning. Og det er etter fire netter omtrent uten søvn og med generelt sjaber form... Så begynte hun å mumle om at det kunne skyldes en infeksjon eller noe, siden jeg som sagt er i mindre enn 100% form, så jeg skal levere urinprøve i morgen tidlig til dyrkning. UVI kan visstnok gi slike "kontraksjoner", som hun kalte det - det var definitivt ikke de vanlige kynnerne, og jeg får beskjed om jeg må medisineres osv. Men hva betyr det for mini? Ble litt redd, kjente jeg, sist jeg fikk måtte gutten min ned på Nyfødtintensiven etter et døgns tid, det viste seg at han hadde en uspesifisert infeksjon. Vi måtte bli der en uke, og det var definitivt ikke den morsomste uken i mitt liv! Noen som vet om det kan være noen sammenheng, at jeg risikerer at det samme skjer igjen?
SpongeBob Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2010 Det skal jeg gjøre. Jeg tror jeg ber dem ta en CRP uansett, jeg - men satser på at det bare er det at jeg er litt deppa og sliten som gjør at jeg kjenner meg i så inderlig dårlig form. Vanligvis merker man jo ikke noe til GBS, gjør man vel?
gummitarzan Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 jeg merket det bare som urinveisinfeksjon symptomer... jeg hadde krevd at de sjekket deg for det..kan godt hende at du hadde det sist du fødte også..
Corneliuss Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 Nei, GBS merker man ikke. Kan visst ha litt mer utflod av og til men ellers få symptomer. Men det er mulig å behandle med antibiotika for både mor og barn. =O) Håper det går greit og at du slipper samme opplevelse som sist. Hvilken uke er du?
SpongeBob Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2010 38+5 i dag, så nå satser jeg på at Mini finner veien ut snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå