vimsa .-) på overtid Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 når ble evnt keisersnitt bestemt? i hvilken uke mener jeg...? jeg skal på kontroll igjen i uke 37, han har ligget i sete og i tverrleie siden uke 28. og hvor lang tid før termin tar man vanligvis ks?
Siamese Hellhound Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Vi var til samtale på sykehuset i uke 36. Keisersnittet skal foretas i morgen, da er det ti dager til termin. 10-14 dager er visst vanlig. Gleder meg til å endelig se gutten min! :-)
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Hei Vimsa=) Skal på samtale/kontroll av leie i morgen på sykehuset, så vet ikke hvordan baby ligger nå, men tror det er på skrå, hehe...=/ Da er jeg vel i uke 36+ Jeg ønsker IKKE å føde setebarn vaginalt, nei. Kan mest sannsynlig ikke få epidural heller - så blir jo "spennende" å se hva de sier. Mye turning i magen fremdeles også. Hvordan er det med deg?
Juli.mamma til 4. Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Jeg skal på Ul og samtale til fredag. Er 37+ fra lørdagen.. Min ligger sete/tverrleie. Er spent på hva det blir, ks eller ikke.
vimsa .-) på overtid Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2010 takk for svar til dere.... tror egentlig ikke han har snudd seg rett vei. men blir spennende å se. kjennes det veldig annerledes når ungen har snudd seg til hode evnt??? alt kjennes som før, men syns det er vanskelig å finne ut av om det er hodet eller rompa som ligger oppi ribbeina mine... masse turning her ennå, og siden det er tredjemann og siden de forrige har vært ganske store ( fire kilo) så sier jordmor at han sannsynligvis har god plass ennå en stund. livmora er mao ganske strechy.... hi hi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå