Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Noen som kjenner seg igjen? Nå når de fleste begynner å bli etablerte med famile, hus og jobb ser vi hverandre så sjelden. Vi var ofte med hverandre flere ganger i uka da vi var yngre, nå kan det gå måneder mellom hver gang. Synes det er litt trist jeg. Vennskapet føles ofte ikke så nært lenger heller når en ikke møtes jevnlig. Bestevenninna mi har fått seg ny kjæreste, og bruker all tida si på han og på jobb.. de har vært sammen snart 1 år, har invitert henne flere ganger men ser henne aldri lenger.. hun ringer nesten bare når de har kranglet for å få sympati, ellers hører jeg sjelden noe. Hun har ikke barn. Har prøvd å ta det opp, men ingenting skjer. Hun har kanskje vært her 2-3 ganger det siste året. De andre venninnene mine har stort sett alle barn, og alle er vel blitt rammet av tidsklemma etterhvert. Når de begynner i jobb igjen etter permisjonene blir det stille fra den kanten. Folk er for travle rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Jeg tror det er ganske vanlig at vennskap forandrer seg litt i 20-årene, snakket med mamma og hun sa at det er typisk det. Når en er yngre er jo vennene ens base, senere blir familien mer ens base. men det kan jo være litt trist av og til likevel da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå